AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hei! I morgen skal jeg på min andre date med en fyr jeg liker kjempegodt! Vi har vært på en date tidligere å det var veldig vellykket. På forrige date hadde vi ikke noe mer nærkontakt enn en klem når vi møttes og skiltes. I morgen skal vi på kino, og jeg har lyst til å holde hånda hans. Kan dette bli kleint, siden det bare er andre date? Og er det egentlig ikke jenta som skal gjøre dette?
Envy Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Hehe, så søtt! Sist jeg var på kinodate (som forøvrig var med en kg mann ) ble det masse holding på hverandres lår osv, tror ikke vi holdt hender, men masse fysisk kontakt hvertfall. Kjempekoselig Det var forsåvidt også andre date!
PelleP Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Om du eller han tar initiativet spiller ingen rolle så lenge begge vil ha litt nærkontakt. Å om det er en skrekk film av noe slag så har jo du verdens beste(og mest brukte) unnskyldning der. Envy: Hvem er denne mannen da?
Gjest Janus Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 I morgen skal vi på kino, og jeg har lyst til å holde hånda hans. Du er søt. Gjør det.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Bare grip hånden eller hendene hans. Liten sjanse for at det blir kleint, og andre mindre sjanse for at det i såfall gjør noe forskjell for fremtiden deres. Den som intet våger intet vinner!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Nærkontakt er et must på andre date. Jeg ville forventet at han tok initiativ til det. Hvis det ikke skjer noe verken på kino eller senere, så hadde jeg blitt frustrert, og sannsynligvis funnet men en som tør litt mer.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Det er YTTERST FÅ jenter som hverken TØR eller HAR LYST til å være den som viser mest interesse, spør om date, tar initiativ til kysset, osv. Det er DIN jobb som mann. Hvis du ikke eskalerer når du har sjansen antar jenta at du enten ikke TØR eller ikke er INTERESSERT. Begge deler gjør at hun mister interessen for deg.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 TS her: Tusen takk for svar! Det var en veldig hyggelig kveld, og jeg holdt hånda hans. Det var veldig koselig, men det ble liksom ikke noe mer enn det. Nå er det eksamensperiode for oss begge, så det blir en god stund til neste møte. Har noen et forslag på hva vi kan gjøre? Han virker sjenert, så føler jeg må ta initiativet til alt. Det begynner jeg å bli litt lei, men velger å gi han en sjanse til, for han sier at han liker meg veldig godt. Har jo veldig lyst til å kysse han også. Noen som har et tips til hva vi kan finne på å gjøre neste gang? P.s: Har ikke fortalt til så mange at vi dater, føler det alt blir mye mer seriøst med en gang da. Bør jeg fortelle det til flere? :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå