Gjest Seajewel Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hvor i verden er de fineste, beste strendene? Jeg vil planlegge en reise til et "paradis" med lange, hvite strender og turkist hav... Hvor finner jeg de stedene?
Eurybia Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Verdens fineste strand er stranden rundt chrissy island utenfor Kreta, perlehvit strand med fine skjell.
Hariette Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Grand Caymon Islands 7 mile beach er beste jeg har vært på. Eller er strenende på Lista i sør norge fantastiske - vannet er dog ikke like attraktivt!
Gjest Seajewel Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Verdens fineste strand er stranden rundt chrissy island utenfor Kreta, perlehvit strand med fine skjell. Hvordan kommer man seg dit? Har de utflukter?
Aranciata Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Synes strendene på Turks & Caicos var helt fantastiske, og de er ofte høyt oppe på kåringer.
Gjest Seajewel Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Synes strendene på Turks & Caicos var helt fantastiske, og de er ofte høyt oppe på kåringer. Hvor er det?
hobbychef Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Har vært på Grenada i Karibien og der var strendene sånn som du vil ha det ellers så er Seychellene i det Indiske hav kjent for sine strender. Vet at programmet The Lonely Planet har hatt et program om de fineste strendene i verden så det kan du jo google...
Eurybia Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Hvordan kommer man seg dit? Har de utflukter? De har utflukter fra Makrygialos tror jeg det var, en times båttur. Endret 5. mai 2012 av Eurybia
Gjest Elissima Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Isla Mujeres i Mexico og Playa Blanca i Colombia er de fineste strendene jeg har vært på. Klart turkist vann og kritthvite sandstrender. Vil dog ikke anbefale Colombia som reisemål.
Aranciata Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Hvor er det? Turks & Caicos er i Karibien, i British West Indies. Nydelig! Men litt dyrt...
Lumos Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 Filippinene er jo kjent for vakre "paradisstrender." Boracay, Bohol og Cebu blir sagt å være flotte steder å reise til om man ønsker fine strender, vakker natur og avslapping. Jeg har blitt fortalt mange ganger at verdens vakreste strand ligger på Boracay, stranden heter White Beach. Strendene på Boracay har forøvrig vunnet mange priser Jeg har altså aldri vært noen av disse stedene før, men alle tre står på ønskelista!
Olive Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 Boracay, uten tvil! Det er det fineste stedet jeg noen gang har vært Skikkelig postkortmotiv!
Vibi Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Ship Channel Cay på Bahamas er den fineste stranden jeg har vært på tror jeg. Chaweng beach på Koh Samui var fin for maaaaange år siden da jeg var der, men den er sikkert ødelagt nå.
gladidag Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Malapascua Fillipinene,flere av øyene på Fiji, Ko Samet og Ko Ngai Thailand, Rarotonga, Australia feks Noosa, Magnetic Island og Whitsundays..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 http://www.mademan.com/mm/10-best-beach-destinations-world.html Har vært på Gold Rock Beach, og den var fantastisk vakker! http://www.google.no/search?q=gold%20rock%20beach&oe=UTF-8&hl=en&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=u1SpT9OTBa_54QTexe2_Ag&biw=768&bih=946&sei=v1SpT6-TAqPd4QSSxKS7CQ Var bare to andre mennesker der i tillegg til oss.. Deilig!
Gjest Seajewel Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 (endret) http://www.mademan.com/mm/10-best-beach-destinations-world.html Har vært på Gold Rock Beach, og den var fantastisk vakker! http://www.google.no/search?q=gold%20rock%20beach&oe=UTF-8&hl=en&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=u1SpT9OTBa_54QTexe2_Ag&biw=768&bih=946&sei=v1SpT6-TAqPd4QSSxKS7CQ Var bare to andre mennesker der i tillegg til oss.. Deilig! Det er DETTE jeg leter etter, hvor i verden er Gold Rock Beach? Edit; Bahamas Endret 8. mai 2012 av Seajewel
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 Boracay, uten tvil! Det er det fineste stedet jeg noen gang har vært Skikkelig postkortmotiv! Boracay var sikkert fint for 30 år siden. For min del er den helt ødelagt av alle utesteder og hoteller som ligger på den. Dessverre.
Olive Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Boracay var sikkert fint for 30 år siden. For min del er den helt ødelagt av alle utesteder og hoteller som ligger på den. Dessverre. Sant nok. Er riktignok 10år+ siden jeg var der sist. Men det er fremdeles det eneste stedet jeg har vært hvor vi var alene på stranda osv. Du har nok rett i at det ikke er sånn i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå