AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Skal kjøpe nye utemøbler og trenger litt hjelp og synspunkter. Valget står mellom disse to som vist på bilder. Den ene er en sofa med bord i spisehøyde og den andre er en "vanlig" utesofa med lavt bord til . Spørsmålet er enkelt og greit. Hva ville du valgt?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 hvis du tenker å ha det til å spise ved, så hadde jeg tatt den til venstre. veldig dårlig å spise i en sånn lav en. jeg har to terasser og skal ha spisemøbler på ene og "slapp-av-møbler" på andre.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde valgt den som er best å sitte i, men bare fra utseende hadde jeg valgt den til høyre.
Marikke Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg ville valgt lavt bord. Det er uansett ukomfortabelt å sitte i sofa og spise, så for meg blir det helt feil med sofa og spisebord.
Glitnir Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Skal du spise i dem? Noe mer enn snacks og drikke? I så fall ville jeg valgt den med høyt bord - skikkelig kjipt å spise ved et så lavt og lite bord som på den andre.
Alice123 Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Det er ganske kjipt å sitte i sofa og spise uansett hva slags bord man har, så jeg hadde valgt det til høyre.
kokkos Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Likte den lave sofaen veldig godt! Kan jeg spørre hvor du har sett den hen?
loffen Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Jeg syntes den til venstre var stygg, det ser også litt rart ut med høyt bord til en sofa. Den til høyre likte jeg utseende på, men den hadde sorte puter, og de kommer til å bli veldig varme å sitte i om sommeren, så jeg ville ikke valgt noen av de. Men måtte jeg velge hadde jeg valgt den. Selv om det er lavt bord, så er det sikkert ikke så ille å sitte der å spise.
Sophie-Ann Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
muffineline Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Hvis du ønsker en plass og spise ville jeg valgt den høye, men til bare avslapning ville jeg valgt den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå