Salt Skrevet 26. januar 2004 #1 Skrevet 26. januar 2004 Var innom et parfymeri for å kjøpe en hudkrem en dag, og ekspeditrisen spurte meg om jeg står i Shiseido- kartoteket. Er det noen av dere som står der? Hva går det ut på?
Gjest sexysadie Skrevet 26. januar 2004 #2 Skrevet 26. januar 2004 Det er en database shiseido har over kunder som bruker produktene deres.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #3 Skrevet 27. januar 2004 Når du har handlet for en viss sum (husker ikke hvor mye, men det er mye) så får du en gave. Shiseido produkter.
Gjest Christalle Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Jeg har et slikt kort hvor det jeg handlet ble påført. Etter at jeg hadde handlet for en viss sum fikk jeg velge en gave. Om jeg ikke husker feil valgte jeg en parfyme. Det lønner seg om man kjøper mange produkter fra Shiseido. Jeg har venner som sverger til merket og de får velge en gave ofte. Men disse handler mye og ofte.
Gjest Virvel Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 Husker modern hadde noe sånt for et par år siden, men jeg mener det var snakk om ganske mye penger før hun fikk noen gave. Et par tusen, kanskje? Men det er klart, hvis du bruker mange Shiseidoprodukter, kommer du fort opp i en del kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå