AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Nettop vært på vekten, endelig viste den at jeg hadde gått ned 3 kg! Men det merkes ikke på klærne, ikke synes det på kroppen heller. Hvor mye må man ned før det vises ?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Vil tro det er en del vannvekt i starten og derfor ikke syns. Etterhvert så kommer det helt ann på hvor kiloene dine går vekk. Er du størst på magen er det nok der det vises først og omvendt om det er hoftene.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Ok. Da håper jeg det hjelper seg etterhvert. Litt demotiverende å ikke kunne se resultatene
MarianneE Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Beklager, men du må ned mer om det skal vises. Tre kilo vil normalt ikke vises, desverre. Men for tre kilo!!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Beklager, men du må ned mer om det skal vises. Tre kilo vil normalt ikke vises, desverre. Men for tre kilo!! Selvfølgelig vil det merkes, så sant det ikke er vann og man veier 200 kg.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Skal ned fra 90 kg til 70 kg. Synes dette tar utrulig lang tid, hvor fort pleier man å se resultater ? Og nei, jeg meker faktisk ikke de 3 kg. Bare vekta som sier det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå