Gå til innhold

Er dette en "date", et creepy opplegg eller har jeg fått meg en treningsvenn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, forvirrende overskrift, men jeg er forvirret, og trenger tolkningshjelp fra noen objektive.

Tidligere i uka var jeg ute på treningstur. Da traff jeg en hittil ukjent mann som jeg prata litt med, og etter litt småprat om området vi gikk i og sånne obligatoriske fraser man utveksler med fremmede, så spurte han om jeg var interessert i å "gå tur sammen en dag". Det sa jeg jo ja til, siden det er ganske kjedelig å gå alene. Så det skal vi på lørdag. Vi avtalte tid og sted der og da. Tonen mellom oss var ikke spesielt flørtende, etter min målestokk iallefall.

I dag har han søkt meg opp, og sendt meg melding på Facebook. Han skriver at han "gleder seg sykt", at han har en overraskelse til meg (?), at han nesten ikke kan vente og at han håper jeg er klar for en lang dag. Dessuten kalte han meg søta.

OK. Så, dette forvirrer meg litt. Ikke har jeg svart på meldinga heller.

Hva slags opplegg er dette da? (Jeg er ikke innbilsk, jeg er bare litt satt ut av denne entusiasmen, og litt skeptisk pga overraskelsen jeg ikke aner hva er, og usikker på om han ser for seg noe mer enn en fjelltur).

Jeg er klar over at ingen her er tankelesere, men hva tror du om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Du har jo sagt ja til å ha sex med ham?

Skrevet

Nei, du har IKKE sagt ja til å ligge med ham ;)

Jeg hadde sett frem til det, men hadde tatt med noen som kan spille bak kulissene, for å være sikker.. Noen som kan stalke dere litt ;) Høres litt for skummelt ut til å gå alene! =)

• Liker 2
Skrevet

ta med en venn!!!!

Skrevet

ta med en venn!!!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synns det hørtes spennende ut jeg. Du kan jo dra og se hva denne overasskelsen er? Om det er noe du ikke vil bli med på, så kan du jo bare takke nei?

• Liker 1
Skrevet

Dette viser jo at det ikke bare er kvinner som noen ganger overtolker ting! Han tolket nok det at du sa ja til å gå tur med han som en skikkelig date og trur at dere nå dater.

Jeg var på en date en gang med en litt kjedelig fyr, han hadde samme dagen sendt meg sin første mld på ei nettside så dette var en veldig spontan date :P jeg ble usikker på om jeg gadd å møte han igjen og sa rett ut at jeg var litt usikker. Men den setningen hørte han ikke fordi når vi skulle si hade så hadde han allerede bestemt at jeg skulle komme hjem til han neste dag og se film (jeg drar ikke hjem til en fyr jeg har møtt EN gang), selv om jeg sa at jeg allerede hadde planer med noen venner neste dag (jeg løy ikke). Jeg gjentok at jeg vil tenke litt på om å møte han igjen, og i morgen passet det uansett ikke, og jeg trudde at han endelig oppfattet dette. Neste dag fikk jeg en sms hvor han spurte om når jeg kommer og foreslo noen filmer som jeg kunne velge av, da mistet jeg all interesse og sa at jeg ikke orket å ha mer kontakt med han lenger. Da ble han veldig såret svarte han. Eh dette var en "blind-date" med en fyr som samme dagen hadde sendt meg sin første mld på nettet, dette er første og siste gang jeg har møtt en fyr så spontant. Jeg skjønner ikke at han ble såret!

Jeg syns at du må føle på selv hva du har lyst å gjøre, har du lyst å treffe han igjen? Liker du han selv om du ikke kjenner han godt? Eller er det utenkelig å kunne ha noe forhold med han? Skremmer han deg? Er du spent-glad-nervøs? Eller nervøs-redd? Trur jeg hadde blitt ganske skeptisk..

Skrevet

Jeg ville trodd at han var interessert i deg, iallefall i den lille graden det går an etter så kort tid.

Ville kanskje sagt ifra til en venninne eller noe om hvor du skal hen, siden du selv sier det kan virke creepy. Da kan du bare sende melding til venninnen eller noe dersom det skulle bli ubehaglig, eller noe?

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

det er en date sikkert. neida, den overraskelsen er nok noe du trenger. kanskje han har lagt merke til det? eller du sa noe om at du skulle hatt noe? noe uskyldig man trenger på fjelltur :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har svart på meldinga, skrev at jeg gleda meg til tur og at jeg håpa på fint vær. :P

Har avtalt med en kamerat at han skal gå etter oss. Det var et godt tips, så takk for det! Hadde nok ikke bedt han om det hvis det ikke var for at det er ganske øde der, og dårlig dekning.

Jeg er litt nervøs og ambivalent til hva jeg mener om han. Får forsøke å ikke overdramatisere, og heller ta det som det kommer. En fin tur blir det sikkert uansett.

TS

• Liker 1
Skrevet

Date! Hva han er ute etter kan bare han vite, men er iallefall ikke en ny treningsvenn! Evnt kan det være et creepy opplegg, men er nok en date :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo håpe at overraskelsen ikke er at et paintball-lag venter i skogen, som en venninne av meg ble utsatt for. :gjeiper:

Gjest Tidssone
Skrevet

Han liker deg og er i stand til å vise det. Ikke noe mer komplisert enn det.

Innimellom, ca èn av tre millioner ganger, viser det seg at overraskelsen er en øks. I de fleste tilfeller er det mat og dersom han er lite oppfinnsom, er det kakao, appelsin og kvikklunsj.

Det kan selvfølgelig hende at overraskelsen er hans nyinnkjøpte, orange gummiunderbukse, men oddsen for dette er små.

Hold oss oppdatert. Vi liker å vite hvor vi kan bli sjekket opp!

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo håpe at overraskelsen ikke er at et paintball-lag venter i skogen, som en venninne av meg ble utsatt for. :gjeiper:

Åh, nå ga du meg nesten illebefinnende. :gjeiper:

Håper for all del det ikke er noe sånt! Det hjelper ikke noe særlig at jeg er verdens mest nysgjerrige person som samtidig hater overraskelser.

TS

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Lykke til på tur, det går sikkert bra! :) Oppdater oss om overraskelsen etterpå, da! :jepp:

Skrevet

Jeg er klar over at ingen her er tankelesere, men hva tror du om dette?

At man bør ta det litt med ro når det gjelder ukjente folk.

Ukjent betyr altså at du ikke kjenner han. Og da er det smart å oppføre seg deretter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært på date´n? Hold oss oppdatert.. :P Litt nyskjerrig!

Skrevet

Fortell oss om date'n TS! :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje overaskelsen virkelig var en øks :forvirret:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Kanskje overaskelsen virkelig var en øks :forvirret:

kjekt å ha i skogen :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...