Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cecy
Skrevet

Her forleden håndhilset jeg på en ny mannlig kollega og holdt på å få sjokk. Han hadde silkemyke babyhender mykere enn noen dame jeg kjenner og meg inkludert og for ikke å snakke om en baby. Litt ekkelt synes jeg. Æsj.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

HAHA, dere damer er bare sjalu fordi noen menn har finere hender enn dere.

Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Rainbow81, mod.

• Liker 1
Skrevet

Her forleden håndhilset jeg på en ny mannlig kollega og holdt på å få sjokk. Han hadde silkemyke babyhender mykere enn noen dame jeg kjenner og meg inkludert og for ikke å snakke om en baby. Litt ekkelt synes jeg. Æsj.

Kødder du? Nei FY så fælt!

:skratte: Jeg tror jeg dævver!! Virkelig? Gi da heller creds til mannen som klarer å ta vare på seg selv!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er jo bare kjempe ekkelt....

Nei vet du hva, hvis han hadde hilst på deg med bæsj på hånda- DET hadde vært ekkelt.

• Liker 2
Skrevet

haha dette er bare en helt fantastisk tråd... ha ÆSJ så ekkelt å ha myk og fin hud!!!! :fnise:

• Liker 2
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

LOL

Anonym poster: 8e8c856497cbdd6a923d1648c52954b0

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Savner tiden da idioter ikke hadde internett.

Anonym poster: 05de73e8f97277c69eaed412fdc7bdd6

:ler:

Veldig enig!

Må si jeg synes det er verre med kvinner som har digre never, gitt.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Ja du vet hva man sier om menn med lotion-myke hender :fnise:

• Liker 2
Gjest Sakone
Skrevet

Nei, hva sier man? :P

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Nei, hva sier man? :P

At de tar godt vare på huden sin :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg kan tippe:

- At de er renslige?

- At de er flinke til å ta vare på huden sin?

- At de ikke kaster bort særlig mye tid på å klatre i trær?

Anonym poster: 22add47d2089914d44564b07e4fac3e0

• Liker 1
Skrevet

Da er de sikkert litt gay...... :laugh:

Skrevet

Jeg har bestandig træler etter kroppshevinger og markløft. Er dét et positivt trekk?

• Liker 1
Gjest Bibompibomp
Skrevet

Hahh... jeg har træler av daglig omgang med tungt, ekte verktøy (eller værtøy som vi real workers kaller det). Markløft og kroppshevinger tilhører kontorrotter som må i treningsstudio for å holde fasongen på dressrævva si, hehe....

Blir heller ikke videre imponert etter en dvask, oljebefengt håndhilsen med en bleik frakkefant som ikke vet forskjell på en ekte 12" skiftenøkkel og verktøylinja på kontor-PC`n sin, så jau, helt enig med trådstarter her.

AnonymBruker
Skrevet

Hahh... jeg har træler av daglig omgang med tungt, ekte verktøy (eller værtøy som vi real workers kaller det). Markløft og kroppshevinger tilhører kontorrotter som må i treningsstudio for å holde fasongen på dressrævva si, hehe....

Blir heller ikke videre imponert etter en dvask, oljebefengt håndhilsen med en bleik frakkefant som ikke vet forskjell på en ekte 12" skiftenøkkel og verktøylinja på kontor-PC`n sin, så jau, helt enig med trådstarter her.

:wow: :wow: :wow:

Anonym poster: 05de73e8f97277c69eaed412fdc7bdd6

• Liker 1
Gjest gjest
Skrevet

Enig med TS!!

:ler:

Veldig enig!

Må si jeg synes det er verre med kvinner som har digre never, gitt.

Blir jo det samme det; menn med små dame hender er like turn off som digre never på ei dame -for menn.

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du? At ekte menn jobber med tunge verktøy og ikke bruker dress?

Anonym poster: 22add47d2089914d44564b07e4fac3e0

• Liker 1
Gjest Azumi
Skrevet

Menn med feminine damehender er turn-off for min del.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...