AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Det sies at dersom en jente aldri har tid til å møtes, så er hun ikke interessert. Hun har bare ikke lyst til å si nei, og finner på unnskyldninger og satser på at gutten går lei av å spørre. Nå har det seg slik at jeg har datet en jente i vår som nesten aldri har tid. Vi har møttes tre ganger, men det er vel tre uker siden vi så hverandre sist nå. Skal hun ikke det ene så skal hun det andre. Middag hos venninner, trening, leksepugging, handletur, you name it. I går spurte jeg henne om hun ville være med på et slag biljard, men hun kunne ikke da heller. Måtte øve til en presentasjon. Jeg ville latt dette blitt siste gang jeg tok kontakt, hadde det ikke vært for at hun skrev "Skulle gjerne vært med, men må øve " Så er spørsmålet: Hvis hun ikke er interessert, vil hun da skrive at hun gjerne skulle vært med?
BaltA Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Hun er mest sansynelig ikke interssert kjære deg... Sett deg i hennes sko.. Hvis du blir spurt av noen du ikke har noe interesse av å være med, hva svarer du? Søstra mi som studerer MEDESIN, hun har tid til kjæresten sin.. Just saying Endret 3. mai 2012 av BaltA 4
Gjest Janus Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Så er spørsmålet: Hvis hun ikke er interessert, vil hun da skrive at hun gjerne skulle vært med? Om hun ikke har hatt tid over en lengre periode, så er hun sannsynligvis ikke interessert i deg på et romantisk nivå, men greier ikke å si det rett ut. Beklager. 1
Alina X Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Enten så er hun ikke interessert,eller så leker hun hard to get. da får du gjøre det samme,ignorer henne litt slik at du ikke alltid løper etter henne.Det er ikke søtt hele tiden.Såklart må du være frampå,men på en tilbakelent måte.Ikke som en needy puppet som alltid kommer når hun rasler med lenka,men som er mann som har sitt eget liv og sine egne venner og interesser.Det er ikke så vanskelig å forstå: tenk at det begynner en ny gutt i klassen din som du er hyggelig mot,også lar ikke den nye gutten deg være i fred,men vil være bestevenner,som vil henge etter deg,det er ikke så gøy...folk flest liker mennesker som har noe å fylle dagene med.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Om hun ikke har hatt tid over en lengre periode, så er hun sannsynligvis ikke interessert i deg på et romantisk nivå, men greier ikke å si det rett ut. Du tror hun kan være interessert i et pulevennforhold?
Gjest .-L-. Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Så er spørsmålet: Hvis hun ikke er interessert, vil hun da skrive at hun gjerne skulle vært med? Jeg har drevet å spurt ut en slik en i over en måned nå. Nå har hun faktisk tatt intiativ til meg. Du må nok bare finne deg i at denne damen er mye opptatt. Vet at det er drit, men jeg vil råde deg til å finne andre alternativer. Hun kan ditche deg lett som bare det når hun har så mange andre prioriteringer. Så kan du heller ha henne som en venn Endret 4. mai 2012 av .-L-.
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Du tror hun kan være interessert i et pulevennforhold? hahaha... ja jøss, men hun har jo ikke tid ser ikke ut som om hun har ikke 2 minutter til overs. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Du tror hun kan være interessert i et pulevennforhold? For meg høres det ut som hun prøver å ikke såre deg men samtidig prøver å si at hun ikke er interessert. Beklager, men er jente og har vært i hennes sted. 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Er det vanlig at jenter går på date med en gutt for å ikke såre han?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 jeg har gjort det desverre. Han var en kjempe fin fyr, men forferdelig sjenert, og jeg prøvde hard å få følelser for han. Men det endte vel med at jeg også prøvde å avvise han på en snill måte med å si at jeg ikke hadde tid til å møtes.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 jeg har gjort det desverre. Han var en kjempe fin fyr, men forferdelig sjenert, og jeg prøvde hard å få følelser for han. Men det endte vel med at jeg også prøvde å avvise han på en snill måte med å si at jeg ikke hadde tid til å møtes. Det er den slemmeste måten å avvise noen på. Du skuffer han og gir han forhåpninger på en og samme tid. Det riktige er å si at du ikke har følelser for han på den måten, men at han er en fin fyr o.l. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Sannsynligvis er hun ikke interessert_nok! Men det kan også hende hun er som meg, at hun synes det er litt skummelt å være i den tidlige datingfasen, eller at hun er litt usikker. Jeg er sånn, og da trenger jeg rett og slett litt tid, at ting går litt sakte og at man ikke møtes hele_tiden, og at jeg fortsatt får tid til meg selv og alle de andre jernene jeg har i ilden. Jeg trenger litt tid for å kjenne på hva jeg vil videre osv. Mas, eller overivirghet fra den andre parten er da første kilde for å drepe den evt gryende interessen. Så rådet mitt er å ro deg ned litt, trekk deg litt tilbake, som flere andre her foreslår. Gi henne muligheten til å få tatt initiativ når hun har tid, og hvis du videre da heller ikke får noe ut av henne så er hun ikke interessert. Dessverre. 1
o..o Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har fire mulige teorier: 1) Hun er ikke interessert - løsning: ikke ta iniativ til kontakt 2) Hun har faktisk ikke tid - løsning: La henne ta kontakt, hun vet når hun har tid 3) Hun spiller en merkelig form for hard to get - løsning: ikke ta iniativ til kontakt, la henne gjøre det 4) Hun er litt redd og føler det går for fort - løsning: ikke ta iniativ til kontakt, la henne bestemme tempoet Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har fire mulige teorier: 1) Hun er ikke interessert - løsning: ikke ta iniativ til kontakt 2) Hun har faktisk ikke tid - løsning: La henne ta kontakt, hun vet når hun har tid 3) Hun spiller en merkelig form for hard to get - løsning: ikke ta iniativ til kontakt, la henne gjøre det 4) Hun er litt redd og føler det går for fort - løsning: ikke ta iniativ til kontakt, la henne bestemme tempoet Lykke til! Så i alle tilfeller skal man bare lene seg tilbake og vente på jenta? Noe som sjelden skjer... Beklager, men det er bare å jakte på ei ny. Og DET er faktisk det beste for å bli attraktiv, for jeg har sjelden vært mer populær enn da jeg allerede var i forhold.
strawberry Skrevet 4. mai 2012 #15 Skrevet 4. mai 2012 Hun er nok ikke interessert, men klarer ikke si det til deg. Bare kutt kontakten og se om hun tar kontakt og intiativ.
Tropic Skrevet 4. mai 2012 #16 Skrevet 4. mai 2012 Når jeg ikke var interessert var jeg alltid kjempe opptatt. Men uansett hvor opptatt jeg var, så tok jeg meg til til å møte en jeg var interessert i! 2
Exoriri Skrevet 4. mai 2012 #17 Skrevet 4. mai 2012 Mulig hun er opptatt. Jeg har hatt perioder når jeg er fryktelig opptatt. Jeg studere, har krevende fulltids jobb og har barn. Så hvis det har gåt supertravelt flere uker på råd og jeg får bare et eller to kvelder fri så hadde jeg prioritert å treffe nær venner isted av å date av lite kjent man, selv jeg hadde likt ham godt. Men, Pass på. Kan bli at hun bare holder deg i reserve. Hvis du ser ikke virkelig grunner hvorfor er hun opptatt da kast ikke bort tid på henne. Lesing til eksamen er en ting, middag med venniner er jo viktig og men hvis det er joggetur, marknaden eller lignende.....
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #18 Skrevet 4. mai 2012 jeg har sjelden vært mer populær enn da jeg allerede var i forhold. Veldig sant. Play the game! Med en gang jenter skjønner at gutten er på gang med noen andre, da får man proof, og interessen går i taket.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 Hun er nok ikke interessert, men klarer ikke si det til deg. Bare kutt kontakten og se om hun tar kontakt og intiativ. TS her. Hun driver og klikker "like" på face-oppdateringene mine av og til. Vet ikke om det kan bety noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå