AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har veldig lyst til å begynne med idrett. "Problemet" mitt er at jeg er snart 20.. Jeg har alltid vært glad i å spille volleyball og innebandy. Er ikke så spesielt flink, men har da noe kontroll på hva jeg driver med. Er det helt over og ut for meg, er jeg for gammel til å begynne nå? Finnes det noen lag for "nybegynnere" eller kan jeg kontakte et lag for å prøve meg der?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Må det være lagsport? Det må ikke være en lagsport, nei. Men det er disse to sportene jeg er mest interessert i å drive med.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Nei du er ikke for gammel for dette. Kjør på! Finn nærmeste idrettsklubb med all-idrett om du vil begynne med ballspill. Du har MANGE år igjen hvor du kan prøve nye ting. Til og med 40-åringer kan hive seg på nye idretter
Elle Premier Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Du kan begynne med volleyball, du må bare finn et lag som har "lag" som passer ditt nivå Skal selv starte på håndball igjen etter 2 års fravær. Prøvde meg litt i høst men gikk rett i veggen og skjønte ikke hvor talentet mitt var blitt av haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå