Gå til innhold

Hva gjør dere på fritiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva dere bedriver fritiden med? Hobbyer, interesser, kurs, frivillig arbeid, idrett osv.. Fortell fortell! :Nikke:

Selv driver jeg litt med tegning/grafitti og litt fotografering. Ser nå etter noe mer sosialt der jeg kan møte andre i samme slengen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en sånn som dreper all fritid jeg måtte finne på å ha. jeg skrur veldig mye på bil, jeg er vokst opp med bilrestaurerende onkler og holder på likedan selv. jeg gjør mest mulig selv, alt fra motorarbeid til karosseri. syr til og med setene selv. deltar ofte på utstillinger, og enkelte av bilene jeg har hatt har vært store premievinnere - veldig stolt av dem.

så fotograferer jeg en del, også små oppdrag for diverse firma som gjerne vil ha illustrasjonsbiler o.l.

tidvis kan jeg bruke timer på byggesett. slike plastmodeller av fly og lignende, og jeg er særdeles pirkete :P

800451854_8VVrX-S.jpg

slik kan det se ut etter en helg med puttelarbeid.

og, så bruker jeg helt klart veldig mye tid på gitar og musikk. det går uhorvelig mye tid med på øving og jam sammen med andre likesinnede. jeg skriver en del selv, og forsøker jevnlig lære mest mulig nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...