Ingeborg Skrevet 26. januar 2004 #1 Skrevet 26. januar 2004 For tida har jeg magen full av luft. Den har den ubehagelige og nokså flaue vanen å smyge seg ut når jeg løper på tredemølla. Noen som har råd for å bli kvitt luft i magen?
-Fisken- Skrevet 26. januar 2004 #2 Skrevet 26. januar 2004 Luft i magen er kjedelig :-? Får det ofte selv. Kanel skal visstnok hjelpe, du kan jo prve kanelte? Smaker veldig godt og 8) Ellers så finnes det noe som heter miniform på apatoket, reseptfritt, som skal hjelpe mot luft i magen. Lykke til!
Loolaa Skrevet 27. januar 2004 #3 Skrevet 27. januar 2004 Jeg har prøv minifom-tablettene med stort hell!! De kan anbefales!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #4 Skrevet 29. januar 2004 Hva med oss som ikke bor i Norge da? Har noen noen tips? Jeg skal proeve kanelte naa!!!
Gjest flyfly Skrevet 29. januar 2004 #5 Skrevet 29. januar 2004 Hvordan bruker du miniform tabelettene? Hver dag? Flere ganger om dagen? Har du brukt dem lenge?
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Hva med oss som ikke bor i Norge da? Har noen noen tips? Jeg skal proeve kanelte naa!!! Kommer an på hvor du bor, men minifom finnes i hvert fall i sverige og danmark og kanskje i andre land. Minifom er et middel som blir brukt til spebarn med kolikk (da i flytende form), om du spør i en faghandel der du bor kan de kanskje hjelpe deg når du sier dette.
Loolaa Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Hvordan bruker du miniform tabelettene? Hver dag? Flere ganger om dagen? Har du brukt dem lenge? Jeg bruker de ikke nå lenger, men så vidt jeg husker var tok jeg tabletter tre ganger om dagen. Hmm... ikke helt sikker på det, men det skulle i hvert fall taes hver dag.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #8 Skrevet 30. januar 2004 ..jeg skremte bort nesten sambo i gaar med all luften jeg har i magen. det lukter ikke akuratt blomster heller da.. Kanskje det kommer av at jeg har spist saa mye frukt og groennsaker i det siste? Og at jeg spiser mye noetter og ellers mye annet som inneholder mye fiber?
-Fisken- Skrevet 30. januar 2004 #9 Skrevet 30. januar 2004 ] Jeg bruker de ikke nå lenger, men så vidt jeg husker var tok jeg tabletter tre ganger om dagen. Hmm... ikke helt sikker på det, men det skulle i hvert fall taes hver dag. På esken står det at tablettene skal taes 3-4 ganger om dagen ..jeg skremte bort nesten sambo i gaar med all luften jeg har i magen. det lukter ikke akuratt blomster heller da.. Kanskje det kommer av at jeg har spist saa mye frukt og groennsaker i det siste? Og at jeg spiser mye noetter og ellers mye annet som inneholder mye fiber? Med en gang du begynner å spise mer fiber enn før, kan det lett oppstå mye luft i magen. Dette går sansynligvis over når magen har vendt seg til fiberen. Men veldig kjedelig mens det holder på ja :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå