AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Fotballfrue pleier alltid å legge ut 3 innlegg i hverdagene, og 2 i helgene. Idag, 3.mai, har hun bare lagt ut 2 innlegg ... og hun har ikke slupper igjennom noen kommentarer på det siste innlegget sitt som ble lagt ut kl. 16:57 ... Jeg syns det er rart, og ble litt bekymret. Noen andre som også reagerer på det? 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Hun er jo i Oschlooo! Følger du ikke med eller? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Hahahaahaha! For en ting å bekymre seg for! Jammen, seriøst, hun har jo ikke sluppet igjennom en eneste kommentar på innlegget som ble lagt ut kl.16:57. Jeg har la igjen en kommentar for noen timer siden, og det står 0 kommentarer... Og hun pleier alltid å ha 3 innlegg på hverdager. Syns det er rart, jeg! Tenk om det har skjedd noe!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Hun er jo i Oschlooo! Følger du ikke med eller? Jo, det vet jeg veeel ... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Virkelig..? Ok, så langt er det ingen som bryr seg, men er det noen andre som også har lagt merke til dette?
Solbærsaft Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 Jammen, seriøst, hun har jo ikke sluppet igjennom en eneste kommentar på innlegget som ble lagt ut kl.16:57. Jeg har la igjen en kommentar for noen timer siden, og det står 0 kommentarer... Og hun pleier alltid å ha 3 innlegg på hverdager. Syns det er rart, jeg! Tenk om det har skjedd noe! Regner med du har sjekka siste facebookoppdateringa til samtlige av dine venner, og ringt hysterisk til de om de ikke har oppdatert statusen sin de siste tre timene? For.. det kan jo ha skjedd noe? 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Regner med du har sjekka siste facebookoppdateringa til samtlige av dine venner, og ringt hysterisk til de om de ikke har oppdatert statusen sin de siste tre timene? For.. det kan jo ha skjedd noe? Nei, selvfølgelig ikke. Facebook er ikke noe seriøse greier :gjeiper: Men hun oppdaterer bloggen jevnlig, og har alltis 3 innlegg i hverdagene, og slipper forsløpende igjennom kommentarer. Jeg syns det er rart når det har gått så mange timer og ingen kommentarer er sluppet igjennom. Derfor lurte jeg på hva andre mente om saken.
Solbærsaft Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Nei, selvfølgelig ikke. Facebook er ikke noe seriøse greier :gjeiper: Men hun oppdaterer bloggen jevnlig, og har alltis 3 innlegg i hverdagene, og slipper forsløpende igjennom kommentarer. Jeg syns det er rart når det har gått så mange timer og ingen kommentarer er sluppet igjennom. Derfor lurte jeg på hva andre mente om saken. Ja for bloggen hennes, med dagens outfit, selvskryt om hvor flink hun er og matoppskrifter hun har "funnet på heeeelt selv" er så klart kjempeseriøst 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 ts er lk eller ff som skriver dette bare for at vi skal klikke oss inn på bloggen hennes! fy! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Ja for bloggen hennes, med dagens outfit, selvskryt om hvor flink hun er og matoppskrifter hun har "funnet på heeeelt selv" er så klart kjempeseriøst Men det er jo jobben hennes, og hun har en fin og ryddig blogg. Hun jobber jo mye med det. Hun lever jo av det, og hun oppdaterer bloggen hver dag. Men når jeg leser bloggen hver dag, så blir jeg jo bekymret siden ingen har hørt noe fra hennes siden kl.16:57..
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 ts er lk eller ff som skriver dette bare for at vi skal klikke oss inn på bloggen hennes! fy! Nei, med hånden min på noe hellig, skal jeg love deg at jeg er meg :gjeiper:
Solbærsaft Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Ok; et helt seriøst svar: 1. Det er mulig å ta kvelden fri 2. Det er mulig med strømbrudd 3. Det er mulig med kranglete internett 4. Det er mulig at hun gjør noe som hun skal brette ut om i morgen 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 (endret) nå lo jeg høyt. søte Endret 3. mai 2012 av Nuppdupp 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #20 Skrevet 3. mai 2012 Ok; et helt seriøst svar: 1. Det er mulig å ta kvelden fri 2. Det er mulig med strømbrudd 3. Det er mulig med kranglete internett 4. Det er mulig at hun gjør noe som hun skal brette ut om i morgen Jammen, hun har jo ikke sluppet igjennom kommentarene!!! Det er jo kjemperart ... Men jeg får vel slå meg til ro med at hun har noe dataproblemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå