Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant endelig den perfekte deodorant, trodde jeg... Virket som den skulle, holdt svetten unna hele dagen, og luktet godt.

garnier-deodorant-mineral1_81361205.jpg

Etter bare et par ukers bruk har jeg nå fått store, kløende eksemflekker i begge armhulene. Har noen andre reagert på denne? Jeg pleier ikke å reagere på sånt, og har heller ikke sensitiv hud, men denne deo'en tåler jeg tydeligvis ikke.

Er det noen som har noen erfaringer? Og / eller tips til en god erstatning?

Endret av Marsipan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cosmica body roll-on funker for meg. Parfymefri. Tror garnier har parfyme i sine, det står i alle fall ikke parfymefri frempå, så da antar jeg det. Prøv noe uten parfyme er mitt tips :) Jeg tåler ikke parfyme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også sår og ekkel hud av den lyseste rosa. Holder meg til Neutral. Det er ingenting som slår den.

Skrevet

Takk for tips! Jeg pleier som sagt ikke reagere på noe, verken parfyme eller andre tilsetninger, men denne tålte jeg altså ikke :roll:

Skrevet

Nei, jeg tålte den ikke jeg heller. Fikk stram, tørr, rød og flassete hud av den. :/

Skrevet

Har brukt den en gang, reagerte ikke noe som jeg kan huske. Men Garnier er ikke kjent for å ha de beste produktene for å si det sånn..

Skrevet

Jeg fikk også kløende eksem av den. Holdt på å bli gal av kløe! Nå bruker jeg Neutral, sånn parfymefri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...