Cilie Skrevet 26. januar 2004 #1 Skrevet 26. januar 2004 Min kjære søster fyller 40 i mai, og jeg vet hun vil sette stor pris på å få en dag med hudpleie, makeup, forandring av frisyre og klesstil. Så da er mitt spørsmål: er det noen her inne som har vært gjennom en slik "forvandling", og kan anbefale meg et sted hvor de er flinke og seriøse, helst i Oslo, men også Akershus.
Musemor Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Du kunne jo ringt KK eller et av de andre bladene som har makeovers?!
Cilie Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2004 Ja dèt var ikke en dum ide!! Takk!!
~Moon~ Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Hva med...Gerd Ordal http://www.bliny.no/ Har dessverre ingen personlige erf. med dette, men har hørt mye positivt.
Cilie Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2004 TUSEN TAKK!!Akkurat hva jeg var på leting etter!!I morgen skal jeg bestille BliNy kurs til søster`n..............og kanskje til meg selv også!?!! :D
-ida- Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Det hørtes jo bare helt herlig ut, sånn skal jammen jeg ønske meg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå