AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg trenger et råd og håper noen her kan hjelpe meg! I juli gikk jeg fra en deltidsstilling til en mellomlederstilling på jobben min. Men nå ønsker jeg å begynne å studere innen et helt annet felt. Jeg nærmer meg 30 så har litt lyst å komme raskt igang, men ville det egentlig vært lurt av meg å bli i denne stillingen i et år til? Tenker at denne stillingen kan gi meg en god CV og bedre arbeidsmuligheter senere selv om det er innen et annet felt. Hva tror dere? Eller kaster jeg bare bort et år om jeg fortsetter et år til i denne stillingen som ikke er det jeg skal jobbe med fremover?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Det første som slo meg er at det er langt fra billig å studere så om du skal studere fulltid kunne det jo være lurt å benytte muligheten til å spare seg opp litt ekstra penger Så ser det bedre ut på CV'n og du får litt ekstra å rutte med mens du studerer
~white lady~ Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jeg ville blitt et år til i jobben, hvis det gir en god CV og bedre arbeidsmuligheter, som du sier. Et år til eller fra gjør ingenting, mange i 30årene som studerer.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg ville blitt. God arbeidserfaring, og så får du muligheten til å spare opp litt ekstra til studier senere. Og det er jo aldri feil å kunne vise til at du ble tilbudt en stilling som mellomleder, viser jo at du har gjort noe riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå