AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Har datet en gutt i 3-4 mnd nå. Vi tar like mye initiativ til å være sammen, og bekjente av oss begge kaller oss kjærester, noe vi ikke har definert enda selv. Det som forvirrer meg er noe han sa i går. Han ringte meg og spurte hvilke planer jeg hadde for kvelden, så sa jeg at jeg ikke hadde noen planer, hvorpå han sa "ja men da ringes vi senere da!". Jeg spør "skal vi finne på noe eller?", og da svarer han "ja, jeg har ikke andre planer enda, så det kan vi sikkert". Hva i alle dager? Føler meg jo som andrevalget, som at hvis han ikke finner noe bedre å gjøre kan vi henge! Hjelp?
lashara Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 er det ikke opplagt? Han reserverte deg akurat for kvelden! Forsikret seg at du har tid til han.
Lizbeth Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Han spiller nok bare litt "laid back", tenker jeg! =)
ViC* Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Er det kun på bakgrunn av dette at du føler deg som et andrevalg? I så tilfelle synes jeg nok at du overreagerer litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå