AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Ja, del noen sanger du hører Morsomt å se/høre
Djungelvrål Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Ja lurer på om de har sluttet med norskfaget på skolene??
Okapi Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Personlig ville jeg brukt "hva slags". "Hvilken" reserverer jeg til problemstillinger der jeg har kjente alternativer. :gjeiper: /off topic Jeg er forholdsvis eklektisk, så hører vel på det folka jeg er med hører på. Vingler mellom svartmetall, alterna-pop, elektronika, spillmusikk og musikaler alt ettersom. Prøver tidvis å snike på noe Magma, Anekdoten og Alcest selv, men det blir ikke alltid like godt mottatt. :gjeiper: Endret 3. mai 2012 av Okapi 1
Gjest Applecore Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Om jeg får styre musikken på fest, blir det veldig mye Type O Negative og Richard Cheese! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Ja lurer på om de har sluttet med norskfaget på skolene?? Tydeligvis. Du har jo ikke lært hvordan man setter komma. 3
Okapi Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Richard Cheese! Farlig det der, har hisset på meg inderlige humørløse fans av Slipknot og Nine Inch Nails med sånt. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Hehe, i leksikon står det "hvordan musikk" Hvilket leksikon? Forøvrig kan man ikke ta en setning som "...hvordan musikk blir laget..." og ekstrapolere videre på den måten. :gjeiper:
Gjest Applecore Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Farlig det der, har hisset på meg inderlige humørløse fans av Slipknot og Nine Inch Nails med sånt. :gjeiper: Hahaha! People Equals S**t er jo bare fantastisk!
Pene sko... Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 (endret) House, proghouse, elekstronisk musikk, noe av dagens popmusikk, dubstep. På en liten fest går det i sær musikk a la chillstep (Sweetheart of Kairi, Stumbleine noe Arthur Deep, osv), elektronisk (Apparat, Telefon Tel Aviv, Pantha Du Prince, Ellen Allien, osv) og chillmusikk (Blank & Jones eksmeplvis) som anvendes som taffelmusikk i bakgrunnen. Endret 7. mai 2012 av Pene sko...
Gjest Elissima Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 Country a la Garth Brooks. Og masse reggaeton, både spansk, portugisisk og fransk. Er ikke alle venna mine som er like glad i musikksmaken min hehe.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #13 Skrevet 6. mai 2012 Liker danselåter! Popmusikk som er eller har vært populær Men det er mye av det jeg hater også. Og så "gamle slagere" fra 80 og 90 tall Denne er artig å danse til! http://hiphop-n-more.com/2011/09/video-lloyd-dedication-to-my-ex/
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #14 Skrevet 6. mai 2012 Veldig forskjellig, spørst hva slags folk jeg er med og hvilken fest vi er på Skal vi ut på byen, sånn klubb lignende blir det nok en del av dagens pop/dance musikk (aner igrunn ikke hva jeg skal kalle det), men om det er skikkelig bygdefest går det for det meste i musikk man kan danse swing til - Bruce Springsteen, Creedence, Alan Jackson, Dire Straits osv Men siden begge deler skjer ganske ofte har det blitt slik at de fleste musikksjangre dukker opp samme hvilken fest det er. Da mener jeg også musikk med allsang-faktor som jeg ikke vil si går innen for noen av kategoriene.. Vinskvetten, Luxus Leverpostei og den slags som bare er for morroskyld :happy:
Gjest mari kontrari Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Vi bruker stortsett stereoanlegget til å høre på musikk, syns det blir så mye styr av å ha PCen fremme for å bruke f.eks. Spotify. Har mulighet for å koble til ipod til anlegget, så venner har gjerne med enten mix-CDer eller en liste på ipod som får gå noelunde i fred. Har litt angst for fulle mennesker og platespilleren...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Kommer helt ann på festen, men noe a'la nrk mp3'ish?
Wonders Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 e dokker i liiiiveee? Ikke bare dokker foran her, si meg, e dokker i iiii liiiiveeee ???? :rodmer:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå