Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som hvet om d går ann å spille "bryllups marsjen" (når du går inn/ut av kirken) på sekkepipe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg vet det ikke 100%, men jeg vil jo tro at det må gå an. Man, må vel ikke ha orgel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #3 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvet at man ikke må bruke orgel... Jeg har veldig lyst til å ha sekkepipe for jeg synst det hørest så fint ut... Eneste probleme er hvor i pokkern finner vi noen som KAN å spille sekkepipe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 her foreksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 tusen takk for linken Tari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå