Tari Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvilken skal dere ha? Er det noen som vet hvilken vals er kjent som enekvalsen? Vil jo nødig bruke den :D Jeg har tenkt på "The Blue Danube" av Strauss, jeg bare håper det ikke er enkevalsen :blunke: Forresten, fant ut av det...det er ikke den puh, er en av Franz Lehar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Vi skal ikke danse vals, men kommer sansynligvis til å danse etter Darren Hayes - Insatiable (den er til sensur hos mamma nå, teksten er litt på kanten kanskje) Skulle vi danset vals (dvs. hadde sambo kunnet danse vals) hadde vi valgt waltz for the moon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi skal nok ha "some day my prince will come" men det spørs om jeg kanskje endrer mening etter valsekurset.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. januar 2004 #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi skal ha brudedans..From this moment on av Shania Twain! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Dere som ikke har valgt en melodi med valsetakt hvordan skal dere danse da? Vi er så usikre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 27. januar 2004 #6 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi skal danse etter Heaven med Bryan Adams, og vi kommer bare til å danse en og en til hver side..... klinedans uten klining :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Sa dere droppe altså brudevalsen, vi vurderer frem og tilbake men føler at folk forventer vi danser vals, men hvor finner man valser hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. januar 2004 #8 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror ikke folk forventer vals, kun gamle tanter i så fall. Ikke en gang mamma og pappa hadde vals i sitt bryllup for 24 år siden. Hvis du søker på vals på kazaa kommer det opp ganske mange. Dessuten har disney veldig mange sanger med valsetakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #9 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg er helt grønn jeg, vet du om noen Disneysanger i farten? De er jo som oftest veldig søte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. januar 2004 #10 Del Skrevet 27. januar 2004 someday my prince will come once upon a desmeber vet det er flere, men kommer ikke på. Skal se om jeg finner ut noe. ellers finnes det en lang liste over first dance songs her. Litt nede på siden er det en liste som det står hva slags dans det er også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 27. januar 2004 #11 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi danset etter Kjærlighetsvisa, men etterpå hadde 2 ulike valser: - Waltz for the moon - Nyttårsvalsen (Sørens vals) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #12 Del Skrevet 27. januar 2004 Tusen takk, da skal vi benke oss ned og gå gjennom noen. Kanskj evi finner noe som evi liker og som også er en vals. Da burde alle bli tilfredstilt. Men vi må vel høre med bandet også om de kan spille noe av dette her eller skal dere danse til cd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå