Gå til innhold

38 stemmer

1. 1. Er det for mange sutrere her

• Ja
      16
    • Nei
      23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det har vært veldig mange tråder om klikkerne over lang tid nå - de dukker opp, lever en stund og forsvinner igjen, med jevne mellomrom.

Dette syns jeg er veldig urettferdig! :angry: De får jo all oppmerksomheten, mens sutrerne ikke får noen ting stakkars. Er det rart de blir frustrerte?

Så for å gjøre det godt igjen lager altså denne tråden, med poll til og med, slik at de som sutrer over klikkerne også kan bli fornøyde og glade igjen.

Stoooor klem til alle sutrerne! :klemmer::klemmer::klemmer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, noe så teit. :babyjente:

• Liker 7
Gjest Bobler
Skrevet

Jeg syntes det er fryktelig mange negative her inne!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

folk vil alltid sutre. Det er internett.

AnonymBruker
Skrevet

Er du sur fordi du ikke er med i en klikk Flair?

Skrevet

Kjære vene, noe så teit. :babyjente:

Jeg trykker på "ja" for deg, jeg :)

• Liker 2
Skrevet

Hold mitt venneløse liv utenfor, takk :)

lol

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det sutring å si i fra om noe man ikke liker?

• Liker 8
Gjest Vampen
Skrevet

Flair er så kul at hun har stående invitasjon til å bli med i min sagnomsuste klikkelikk når som helst. :jepp:

• Liker 3
Gjest Søgni
Skrevet

Jeg antar jeg er en sutrer, siden jeg nettopp skrev i tråden om "klikker". Takk for klem.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det sutring å si i fra om noe man ikke liker?

Tydeligvis.

Forresten så oser denne tråden av klikking allerede. De understreker bare at de som klager på klikking har rett.

• Liker 5
Gjest Vampen
Skrevet

Tydeligvis.

Forresten så oser denne tråden av klikking allerede. De understreker bare at de som klager på klikking har rett.

Hvor klikkes det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flair er så kul at hun har stående invitasjon til å bli med i min sagnomsuste klikkelikk når som helst. :jepp:

Hvor klikkes det?

:popcorn:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor klikkes det?

Dette er et eksempel:

Flair er så kul at hun har stående invitasjon til å bli med i min sagnomsuste klikkelikk når som helst.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Trådstarteren er åpenbart en sutrer , siden han starter en tråd om temaet.

:kgbaby:

Endret av Aussie
  • Liker 5
Gjest Vampen
Skrevet

:popcorn:

Er det klikking? Eller er det et svar på et latterlig og surmaga verbalt sleivspark? Buhu liksom, Flair lager en tråd om at det er sutring på KG, la oss latterliggjøre det med å antyde at hun er grinete fordi hun ikke er med i en klikk. Det var det innlegget mitt var et svar på. Men det er jammen ikke rart det er klikkehysteri her inne når en del fåreskaller er så ivig klikkejegere at de snubler i egne bein og tryner inn i nærmeste murvegg på jakt etter det. Lær dere å identifisere det først, så kan vi heller ta en ny debatt om dette uendelig spennende temaet!:jepp:

• Liker 2
Skrevet

Hørte du et "klikk" nå, Vampen? :romeo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det klikking? Eller er det et svar på et latterlig og surmaga verbalt sleivspark? Buhu liksom, Flair lager en tråd om at det er sutring på KG, la oss latterliggjøre det med å antyde at hun er grinete fordi hun ikke er med i en klikk. Det var det innlegget mitt var et svar på. Men det er jammen ikke rart det er klikkehysteri her inne når en del fåreskaller er så ivig klikkejegere at de snubler i egne bein og tryner inn i nærmeste murvegg på jakt etter det. Lær dere å identifisere det først, så kan vi heller ta en ny debatt om dette uendelig spennende temaet!:jepp:

Det var da voldsomt da. Har du mensen, eller?

• Liker 11
Skrevet

Jeg antar jeg er en sutrer, siden jeg nettopp skrev i tråden om "klikker". Takk for klem.

Nix, den klemmen var ikke til deg - selv om du skrev i den tråden.

Men her får du en helt ny en :klemmer:

Gjest imli
Skrevet

Eg synest det vert feil å kalle det sutring så fort nokon påpeiker noko dei ikkje likar. Det må vera lov å kome med kritikk utan og verte stempla som sutrar. Har det vorte slik her at ein enten er med i ein klikk, eller så sutrar ein?

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...