Gå til innhold

Hvordan skal en tolke dette? Må innrømme at jeg er litt forvirret :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter åtte mnd så har vi enderlig truffet hverandre. Vi ble kjent med hverandre på en nettdatiingside. Vi tastet og sendte meldinger der og etter en stund så begynte vi også snakke med hverandre på telefon (faktisk til hver dag ingen dag uten den lille samtalen om hvordan vi har det og hvordan dagen har vært)..kort sagt samtaler som ikke har vært så lange, men de har vært hyggelige og det har vært hyggellig å hørt stemmen til hverandre. Nå for to uker siden fikk vi enderlig tid til å møte hverandre live for første gang. Vi var sammen en hel dag fra tidlig om morgen til langt på natt siden vi bor godt stykke fra hverandre. Etter vi møttest gikk det ikke mer en halvtime så begynte vi å kline omtrent som var fjortisser begge. Og utpå kvelden før jeg skulle reiser hjemover begynte vi å kjenne hverandre under genserene også. Det å føle naken hud var godt.Kort sagt vi koset oss sammen den tiden vi hadde før vi skulle reiser hjemmover til hver vår del av landet..

Jeg må innrømme at jeg var litt forvirret da kjørte hjemover etter det jeg hadde opplevd. For det tok av mer en det jeg hadde tenkt i utgangspunktet.

Kan dette være den rette kjæligheten som jeg har gått å ventet på siden jeg ble sigel for to år siden eller var det bare et blaf av noe som skulle bare være et minne for resten av livet? Jeg er litt i tivl så derfor så spør jeg så dumt som dette.

Kan legge til at vi har snakket sammet på tlf etter dette og vi er enige om at vi hadde det kjemefint sammen den dagen vi var sammen.

lisa26

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Er det ikke bare å se hva som skjer?

Skrevet

:balltre:

Slutt å analyser og nyt det :D

Det høres ut som om du har funnet en som vil akkurat det samme som deg :D

Kos dere videre i livet :klem:

Skrevet

Hvordan kan du begynne å tenke slik? Om det var et blaff er jo bare noe du kan svare på vel?

I mine ører høres det ut som en fin start på noe magisk ;)

Gjest Janus
Skrevet

Hva er spørsmålet her egentlig?

Hvorfor må alt handle om den store kjærligheten og fra nå og for alltid?

Jeg liker deg og har lyst å se deg igjen i morgen. Det er alt som skal til. En dag i gangen og så skjer det som skjer.

:)

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Hva er spørsmålet her egentlig?

Hvorfor må alt handle om den store kjærligheten og fra nå og for alltid?

Jeg liker deg og har lyst å se deg igjen i morgen. Det er alt som skal til. En dag i gangen og så skjer det som skjer.

:)

Det kommer ann på hva vi forventer og føler i situasjonen. Kanksje hun har lyst til at han skal fortelle henne hvor flott hun var og hvor rett dette føles og hvordan han savner henne allerede, mens hun får et #dette var hyggelig#

Jeg har i allefall selv blitt usikker når jeg ikke får en bekreftelse på at han svevde like mye som meg når vi har truffet hverandre ENDELIG etter å ha snakket mye på nettet/telefon.

For andre er det greit at ting går rolig og at det ikke sier pang med en gang, men noen av oss ( som meg) må ha det derre fyrverkeriet for at vi skal være fornøyde. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...