lilletuss87 Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har ca 4 nøster med sportsragg liggende.. Kunne tenkt meg å strikke noe med det, men vet ikke helt hva.. Det må være litt enkelt. Håper derfor at dere her inne kan komme med noen forslag til meg. Jeg er ikke veldig erfaren i å strikke, men har da strikket litt Sokker får jeg virkelig ikke til, og det tar så lang tid, så må være noe annet enn det...
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Jeg kan ikke se for meg å bruke raggegarn til noe annet enn sokker. Raggegarn er ikke noe mykt garn som passer til lue eller votter, det er laget for å være robust nok til å tåle å være på føttene.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Sitteunderlag? :-) Går det å tove raggegarn? :klø:
Orchideae Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Går det å tove raggegarn? :klø: Nei. Det er for det første ikke 100% ull, og det er superwashbehandlet.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Nei. Det er for det første ikke 100% ull, og det er superwashbehandlet. Da er det vanskelig å lage sitteunderlag av det garnet siden det ikke kan toves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå