AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Har bitt negler så lenge jeg kan huske, og har sååå lyst til å slutte. Har sluttet et par ganger men med engang de vokser bittelitt fliser de seg opp å blir stygge. Og da forsvinner min motivasjon altså. Tenkte jeg skulle prøve en neglforsterker, er det noen som kan anbefale en? Tar også imot andre tips for å slutte, unntatt sånn som smaker vondt siden jeg har små barn som stadig spiser på fingrene mine
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er veldig fornøyd med Trind neglforsterker. Mine negler fliset seg opp hele tiden før, men etter å ha brukt Trind en stund syns jeg det er mye bedre. De har den på vita, sikkert andre steder også. Tror man kan få den i forskjellige farger. Bite negler har jeg aldri gjort, så det har jeg desverre ingen tips mot.
nilci Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har bitt negler hele mitt liv. Jeg klarer å slutte noen ganger, men med en gang de fliser seg klarer jeg ikke la være å bite de helt ned.. Men nå har jeg vært bitefri i nesten en måned. Mitt triks er å ha på neglelakk. Helt vanlig neglelakk. Av en eller annen grunn så lar jeg være å bite da. Kanskje fordi jeg ikke ser neglene mine, og hvor tynne og skeive de er Håper dette hjelper!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har bitt negler hele mitt liv. Jeg klarer å slutte noen ganger, men med en gang de fliser seg klarer jeg ikke la være å bite de helt ned.. Men nå har jeg vært bitefri i nesten en måned. Mitt triks er å ha på neglelakk. Helt vanlig neglelakk. Av en eller annen grunn så lar jeg være å bite da. Kanskje fordi jeg ikke ser neglene mine, og hvor tynne og skeive de er Håper dette hjelper! Det kan jeg prøve, da ser jeg jo virkelig hvor ufattelig stygge de er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå