Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bitt negler så lenge jeg kan huske, og har sååå lyst til å slutte. Har sluttet et par ganger men med engang de vokser bittelitt fliser de seg opp å blir stygge. Og da forsvinner min motivasjon altså. Tenkte jeg skulle prøve en neglforsterker, er det noen som kan anbefale en? :)

Tar også imot andre tips for å slutte, unntatt sånn som smaker vondt siden jeg har små barn som stadig spiser på fingrene mine ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Trind neglforsterker. Mine negler fliset seg opp hele tiden før, men etter å ha brukt Trind en stund syns jeg det er mye bedre. De har den på vita, sikkert andre steder også. Tror man kan få den i forskjellige farger.

Bite negler har jeg aldri gjort, så det har jeg desverre ingen tips mot.

Skrevet

Jeg har bitt negler hele mitt liv. Jeg klarer å slutte noen ganger, men med en gang de fliser seg klarer jeg ikke la være å bite de helt ned.. Men nå har jeg vært bitefri i nesten en måned. Mitt triks er å ha på neglelakk. Helt vanlig neglelakk. Av en eller annen grunn så lar jeg være å bite da. Kanskje fordi jeg ikke ser neglene mine, og hvor tynne og skeive de er ;) Håper dette hjelper!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bitt negler hele mitt liv. Jeg klarer å slutte noen ganger, men med en gang de fliser seg klarer jeg ikke la være å bite de helt ned.. Men nå har jeg vært bitefri i nesten en måned. Mitt triks er å ha på neglelakk. Helt vanlig neglelakk. Av en eller annen grunn så lar jeg være å bite da. Kanskje fordi jeg ikke ser neglene mine, og hvor tynne og skeive de er ;) Håper dette hjelper!

Det kan jeg prøve, da ser jeg jo virkelig hvor ufattelig stygge de er :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...