AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Har kuttet ut sukkerdrikke og erstattet med vann og sukkerfri saft. Endret kostholdet så jeg spiser mere sunt. (mer grønnsaker) og trener med å jogge 20 min hver dag. (nybegynner, så greier ikke mer) Men, nå har jeg gått opp i vekt! Er dette normalt? :\ Kostholdet mitt kan se slik ut en dag: 2 knekkebrød med pålegg og et glass melk Fukt- knekkebrød til / eller suppe Det som blir servert til middag (bor ikke alene) Frukt Knekkebrød med pålegg I mellom drikker jeg sukkerfri saft eller van.
Gjest juvelia Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Gått opp hvor mye i vekt å fra hvilket utgangspunk å på hvor lang tid? Man legger ikke på seg fett av å spise mindre å sunt. Men de første dagene eller midt i slankinga kan vekten stoppe eller gå litt opp om fordøyelsen er treg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er brusnarkoman gikk fra 4 liter brus dagelig, kaffe ,sjokolade ,boller hver dag til å kutte helt ut til å bare drikke sukkerfri saft og vann.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er brusnarkoman gikk fra 4 liter brus dagelig, kaffe ,sjokolade ,boller hver dag til å kutte helt ut til å bare drikke sukkerfri saft og vann. Jeg også. Spiste snop(ikke lite heller) å drakk sjokkomelk/brus hver dag og bare sofasliting) Nå drikker jeg bare vann,spiser gaanske mye sunnere enn før og trener hver dag. Går ned kanskje 1 gram i uken.
OhMickey Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Spis litt mer, gjerne mer proteiner, Logg maten din på diett.no, hver dag. Tren mer og tren styrke i tillegg til kondisjon. Om du ikke drikker nok vann kan kroppen holde mer på vannet derav vektøkning stå bare på videre du, du er nok på rett vei
Gjest Katten. Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Vekt er en dårlig illusjon, da du må veie deg når du har akkurat samme 'kondisjon' hver eneste gang. Nettopp vært på do, ikke spist/drukket mye. Kjenn på kroppen din og passformen på klærne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå