Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kuttet ut sukkerdrikke og erstattet med vann og sukkerfri saft. Endret kostholdet så jeg spiser mere sunt. (mer grønnsaker) og trener med å jogge 20 min hver dag. (nybegynner, så greier ikke mer)

Men, nå har jeg gått opp i vekt! Er dette normalt? :\

Kostholdet mitt kan se slik ut en dag:

2 knekkebrød med pålegg og et glass melk

Fukt- knekkebrød til / eller suppe

Det som blir servert til middag (bor ikke alene)

Frukt

Knekkebrød med pålegg

I mellom drikker jeg sukkerfri saft eller van.

Videoannonse
Annonse
Gjest juvelia
Skrevet

Gått opp hvor mye i vekt å fra hvilket utgangspunk å på hvor lang tid? Man legger ikke på seg fett av å spise mindre å sunt. Men de første dagene eller midt i slankinga kan vekten stoppe eller gå litt opp om fordøyelsen er treg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er brusnarkoman :kjefte: gikk fra 4 liter brus dagelig, kaffe ,sjokolade ,boller hver dag til å kutte helt ut til å bare drikke sukkerfri saft og vann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er brusnarkoman :kjefte: gikk fra 4 liter brus dagelig, kaffe ,sjokolade ,boller hver dag til å kutte helt ut til å bare drikke sukkerfri saft og vann.

Jeg også.

Spiste snop(ikke lite heller) å drakk sjokkomelk/brus hver dag og bare sofasliting)

Nå drikker jeg bare vann,spiser gaanske mye sunnere enn før og trener hver dag. Går ned kanskje 1 gram i uken.

Skrevet

Spis litt mer, gjerne mer proteiner, Logg maten din på diett.no, hver dag. Tren mer og tren styrke i tillegg til kondisjon. Om du ikke drikker nok vann kan kroppen holde mer på vannet derav vektøkning :) stå bare på videre du, du er nok på rett vei :)

Gjest Katten.
Skrevet

Vekt er en dårlig illusjon, da du må veie deg når du har akkurat samme 'kondisjon' hver eneste gang. Nettopp vært på do, ikke spist/drukket mye.

Kjenn på kroppen din og passformen på klærne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...