AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg skal være med å arrangere et utdrikningslag om ikke lenge. Og det er jo kjekt. Men vi lurer veldig på hvordan vi skal legge opp laget, siden bruden er gravid. Ideer og tips tas imot med takk!
Gjest Annaires Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Spa? Da må alle være med i såfall. Jeg hadde blitt snurt om jeg hadde blitt sendt på spabehandling, mens resten av utdrikningslaget koste seg et annet sted. Vil jo være sammen med venninnene mine - Møte opp hjemme hos henne, med god frokost. - Grilling i parken, med quis. - Pakkelek, hvor alle kjøper en pakke som minner bruden om en spesiell episode med den enkelte. Pakkene legges i en haug og bruden pakker opp en og en og skal gjette hvem det er fra. - Karaoketaxi til og fra kanskje? - Matlagingskurs - Lage er minnealbum, hvor alle venninnene lager hver sin side, men masse bilder og diverse historier. - Avslutte hjemme hos en av venninnene med deilig mat. (tapas e.l). - og sikkert hundre ting til... 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Masse gode tips ser jeg! Spa er nok ikke veldig aktuelt, for vi ønkser at alle skal være med på alle aktiviteter, og da blir det et dyrt utdrikningslag. En av utfordringene er at vi er både damer som har kjent bruden lenge og damer som knapt kjenner bruden. Selv kjenner jeg henne rimelig godt, men type pakkelek kan bli vanskelig da vi kom inn i hverandres liv via kjærestene våre.
Ninnin86 Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Da må alle være med i såfall. Jeg hadde blitt snurt om jeg hadde blitt sendt på spabehandling, mens resten av utdrikningslaget koste seg et annet sted. Hehe, ja, var jo så klart det jeg mente ville ikke sendt henne dit alene
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Ta bilder hos fotograf ( noen som kan brukes som morgengave feks)
Chloe- Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Spille inn cd.. Akkurat det jeg skulle foreslå! Bruden som forsanger, og de andre som bakgrunnskor. Morsomt å spille av i bryllupet!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Spille inn cd.. Med mindre bruden liker å synge så syns jeg dette er en skikkelig dårlig idé. Har vært i flere bryllup der de spiller av denne fantastiske plata som var spilt inn i utdrikkningslaget, og det har så langt aldri vært pent eller morsomt å høre på... Har to venninner som ble tatt med i studio, og begge to sier det er noe av det verste de har vært med på! Forslag: Hva med å få en som er flink til å lage mat med hjem, så kan han/hun lære bort litt triks, samtidig som dere blir vartet opp? 2
Gjest Annaires Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Med mindre bruden liker å synge så syns jeg dette er en skikkelig dårlig idé. Kommer bare med forslag. Regner med at se klarer å se hva som passer til akkurat denne bruden helt selv
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Hvor mange uker er bruden på vei og i hvor god form er hun (har hun bekkenløsning feks?) Aktiviteter må jo gjerne tilpasses dette. Jeg var i god form gjennom graviditeten og kunne gjerne vært med på feks dansekurs (type magedans, flamenco ol). Ellers synes jeg matlagingskurs var en god ide. Er hun litt kunstnerisk kan jo et kortlagingskurs eller lignende falle i smak (forhør dere med hobbybutikker i nærheten). Men det viktigste er jo kanskje å nyte litt god mat og alkoholfridrikke sammen
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Kommer bare med forslag. Regner med at se klarer å se hva som passer til akkurat denne bruden helt selv Jeg ser nå at det kom litt feil ut, beklager! Jeg ble litt ivrig, for jeg syns folk sender bruder i studio i 9/10 utdrikkningslag for tiden, igjen, sorry! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå