Gå til innhold

Mistanke om at de tror det er svindel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt innbrudd og hard besøk av utreder fra forsikringsselskapet.Dama synes det var mistenksomt at det var så mye borte og blablabla.. Er redd dette skal sees på som svindel, noe det ikke er :( det er blitt stjålet elektroniske ting, filmer, dyre klær og smykker.føler hu dama vridde på alt jeg sa :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Det må man nesten bare regne med da ufattelig mange forsøker seg på forsikringssvindel.

AnonymBruker
Skrevet

Det må man nesten bare regne med da ufattelig mange forsøker seg på forsikringssvindel.

Forstår det. Det er bare en veldig ekkel situasjon å være i..

Skrevet

Da vi hadde innbrudd stilte de endel spm da mannen min ringte for å melde fra. Dette for å avdekke evt svindel. Synes det er bra de gjør det, men skjønner at det kan være ubehagelig. Hos oss kom de ikke på befaring siden de skjønte at vi virkelig hadde hatt innbrudd. Politiet var innom da, men det var for å sikre spor

AnonymBruker
Skrevet

Da vi hadde innbrudd stilte de endel spm da mannen min ringte for å melde fra. Dette for å avdekke evt svindel. Synes det er bra de gjør det, men skjønner at det kan være ubehagelig. Hos oss kom de ikke på befaring siden de skjønte at vi virkelig hadde hatt innbrudd. Politiet var innom da, men det var for å sikre spor

Hos oss tok ikke politiet verken bilder eller fingeravtrykk, altså ingen bevis i den stand. Men politiet var der og så at det hadde vært innbrudd.

Skrevet

Hos oss tok ikke politiet verken bilder eller fingeravtrykk, altså ingen bevis i den stand. Men politiet var der og så at det hadde vært innbrudd.

Nei, de fant ikke noe her heller. Men de prøvde da :) Det viste seg å være en bande som ble tatt et år eller noe senere. Det viktigste er at de ser at det har vært et innbrudd og at det blir anmeldt.

AnonymBruker
Skrevet

huset mitt har brent ned.og man må nesten regne med man ikke får så mye tilbake som det det er verdt.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt innbrudd og hard besøk av utreder fra forsikringsselskapet.Dama synes det var mistenksomt at det var så mye borte og blablabla.. Er redd dette skal sees på som svindel, noe det ikke er :( det er blitt stjålet elektroniske ting, filmer, dyre klær og smykker.føler hu dama vridde på alt jeg sa :(

Så lenge du vet at dette er borte, så ikke bry deg. Er det svindel,så er det nnoe de oppdager uansett. Utrolig hvordan de klarer det.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du vet at dette er borte, så ikke bry deg. Er det svindel,så er det nnoe de oppdager uansett. Utrolig hvordan de klarer det.

ja, selvfølgelig.. men ekkelt når politiet ikke tok bilder eller fingeravtrykk :( utrederen virket så mistenksom, sa det var noe som ikke stemte. men sikkert hans jobb å være slik!? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...