Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hvordan man kan sminke seg på 17.mai?

Bilder eller videoer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminke på 17. mai skal vel helst være litt diskrè, spesielt om man går i bunad.

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

Hva skal du ha på deg? Det er relevant informasjon, siden det er forskjell på hva jeg vil kalle passende sminke til bunad, i forhold til f.eks. en kjole. :)

Skrevet (endret)

Naturlig sminke, PLEASE! Det er så stygt med et tonn sminke og bunad..

Edit: hvis det er bunad du skal ha.

Endret av Susih89
Skrevet

Naturlig sminke, PLEASE! Det er så stygt med et tonn sminke og bunad..

Edit: hvis det er bunad du skal ha.

Noen tips til naturlig sminke? Jeg må ha noe mer på øynene enn kun mascara, tips? Gjerne bilder eller video.

Skrevet

Hva skal du ha på deg? Det er relevant informasjon, siden det er forskjell på hva jeg vil kalle passende sminke til bunad, i forhold til f.eks. en kjole. :)

Skal ha på meg en hvit kjole med en blå dressjakke :)

Skrevet

Uansett om du har kjole eller bunad ville jeg gått for en enkel makeuplook, vet ikke hvordan ferdighetene dine er når det kommer med sminke, men her er hvertfall noen tips!

- Ta gjerne en lys enkel foundation som grunnlag.

- Rouge i kinnene, en lett rosefarge kanskje?

- Må jo ikke ha øyenskygge, men jeg ville brukt noen lyse beige-brune toner i så fall.

- En lett eyelinerstrek over øyet+ mascara selvfølgelig!

- Hvis du har shimmer, eller bare en lys øyenskygge så ta dette gjerne under øyenbrynene, og over kinnbena. Løfter automatisk hele ansiktet og får deg til å se skikkelig fresh ut!

- Avslutt med en fin leppestift eller lippgloss :nigo:

Skrevet

Uansett om du har kjole eller bunad ville jeg gått for en enkel makeuplook, vet ikke hvordan ferdighetene dine er når det kommer med sminke, men her er hvertfall noen tips!

- Ta gjerne en lys enkel foundation som grunnlag.

- Rouge i kinnene, en lett rosefarge kanskje?

- Må jo ikke ha øyenskygge, men jeg ville brukt noen lyse beige-brune toner i så fall.

- En lett eyelinerstrek over øyet+ mascara selvfølgelig!

- Hvis du har shimmer, eller bare en lys øyenskygge så ta dette gjerne under øyenbrynene, og over kinnbena. Løfter automatisk hele ansiktet og får deg til å se skikkelig fresh ut!

- Avslutt med en fin leppestift eller lippgloss :nigo:

Takk, skal teste ut litt forskjellig før den store dagen! :-)

Skrevet

Som de andre sier, gå for noe helt enkelt, men hvis du likevel vil ha noe definisjon synes jeg denne looken er fin Min lenke Ta en lys skygge rundt øyet for å friske opp og en lys eyeliner på våtkanten. Ha sort/grå eyeliner på øvre vippekant som du duser ut litt med en q-tips. Avslutt med maskara. Hold brynene mer naturlige enn forsiden. Jeg synes frisk farge i kinn og lepper er mye finere enn helt nude, fordi det ser yngre og freshere ut.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve 50-talls katteeyeliner, porselenshud og røde lepper?

• Liker 1
Skrevet

Rødt hvitt og blått? :fnise: :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1336244050' post='10914864]

Rødt hvitt og blått? :fnise: :gjeiper:

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er ultrakonservativ og synest at all dagsminke må vere veldig diskré, så eg synest skimmer bør brukast med kritisk blikk - eg meiner at konturleggjing med matte fargar passar betre på dagtid. Flytande eyeliner er fint, men ikkje av dei med skikkeleg tjukk strek, om du skjønar. Raude lepper er fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...