heleneo Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Noen tips til hvordan man kan sminke seg på 17.mai? Bilder eller videoer?
Tabris Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Sminke på 17. mai skal vel helst være litt diskrè, spesielt om man går i bunad. 1
Gjest Søgni Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Hva skal du ha på deg? Det er relevant informasjon, siden det er forskjell på hva jeg vil kalle passende sminke til bunad, i forhold til f.eks. en kjole.
Strikkemamma Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Naturlig sminke, PLEASE! Det er så stygt med et tonn sminke og bunad.. Edit: hvis det er bunad du skal ha. Endret 3. mai 2012 av Susih89
Tropic Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Naturlig sminke, PLEASE! Det er så stygt med et tonn sminke og bunad.. Edit: hvis det er bunad du skal ha. Noen tips til naturlig sminke? Jeg må ha noe mer på øynene enn kun mascara, tips? Gjerne bilder eller video.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Her er noen tutorials på sminkelooks jeg tror kan passe greit til bunad: http://www.youtube.com/watch?v=hYnzw1IFx-E, og
heleneo Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2012 Hva skal du ha på deg? Det er relevant informasjon, siden det er forskjell på hva jeg vil kalle passende sminke til bunad, i forhold til f.eks. en kjole. Skal ha på meg en hvit kjole med en blå dressjakke
daredevil Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Uansett om du har kjole eller bunad ville jeg gått for en enkel makeuplook, vet ikke hvordan ferdighetene dine er når det kommer med sminke, men her er hvertfall noen tips! - Ta gjerne en lys enkel foundation som grunnlag. - Rouge i kinnene, en lett rosefarge kanskje? - Må jo ikke ha øyenskygge, men jeg ville brukt noen lyse beige-brune toner i så fall. - En lett eyelinerstrek over øyet+ mascara selvfølgelig! - Hvis du har shimmer, eller bare en lys øyenskygge så ta dette gjerne under øyenbrynene, og over kinnbena. Løfter automatisk hele ansiktet og får deg til å se skikkelig fresh ut! - Avslutt med en fin leppestift eller lippgloss
heleneo Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2012 Uansett om du har kjole eller bunad ville jeg gått for en enkel makeuplook, vet ikke hvordan ferdighetene dine er når det kommer med sminke, men her er hvertfall noen tips! - Ta gjerne en lys enkel foundation som grunnlag. - Rouge i kinnene, en lett rosefarge kanskje? - Må jo ikke ha øyenskygge, men jeg ville brukt noen lyse beige-brune toner i så fall. - En lett eyelinerstrek over øyet+ mascara selvfølgelig! - Hvis du har shimmer, eller bare en lys øyenskygge så ta dette gjerne under øyenbrynene, og over kinnbena. Løfter automatisk hele ansiktet og får deg til å se skikkelig fresh ut! - Avslutt med en fin leppestift eller lippgloss Takk, skal teste ut litt forskjellig før den store dagen! :-)
Chocoholic Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Som de andre sier, gå for noe helt enkelt, men hvis du likevel vil ha noe definisjon synes jeg denne looken er fin Min lenke Ta en lys skygge rundt øyet for å friske opp og en lys eyeliner på våtkanten. Ha sort/grå eyeliner på øvre vippekant som du duser ut litt med en q-tips. Avslutt med maskara. Hold brynene mer naturlige enn forsiden. Jeg synes frisk farge i kinn og lepper er mye finere enn helt nude, fordi det ser yngre og freshere ut.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Hva med å prøve 50-talls katteeyeliner, porselenshud og røde lepper? 1
heleneo Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2012 [quote name=frisørmester ' timestamp='1336244050' post='10914864] Rødt hvitt og blått? :gjeiper:
icec Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Eller det norske flagg som øyenskygge, noe lignende som dette: http://www.youtube.com/watch?v=BNVJ6zLwJuE? :gjeiper:
Gjest Tigress Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Eg er ultrakonservativ og synest at all dagsminke må vere veldig diskré, så eg synest skimmer bør brukast med kritisk blikk - eg meiner at konturleggjing med matte fargar passar betre på dagtid. Flytande eyeliner er fint, men ikkje av dei med skikkeleg tjukk strek, om du skjønar. Raude lepper er fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå