AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Ei jente jeg er på datern med fyller 24 om litt, og jeg føler jeg må gi noe! Hun er ingen spesielt romantisk person. Hun går lite med smykker og lignende. Noen tanker!?? Vi har holdt sammen i 2 måneder.
Tropic Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Du kan jo invitere henne ut på middag og kino f.eks? Eller gi henne blomster?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Du kan jo invitere henne ut på middag og kino f.eks? Eller gi henne blomster? Tenkte på middag. Men vi har allerede hatt noen middager, og kinoturer også, så da føler jeg at jeg vil gi noe annet. Er det i det hele tatt på tide å gi gave allerede nå? Med tanke på datingen. Vi har vert sammen noen ganger i uka siden vi møttes. Vi er ikke sammen offentlig.
Gjest Anna.S Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes absolutt det er noe man gjør, uansett om det er offentlig eller ikke. Selv om dere har vært ute å spist før så kan du godt invitere henne med ut for å feire bursdagen hennes. Det skal kjæreste min gjøre med meg neste fredag når jeg har bursdag. Han lurte også på hva jeg ønsket meg, men jeg synes at en middag er mer enn nok! Men siden dere dater så kunne du jo kjøpt en blomst i tillegg.. Hvis du ikke vil ta henne med ut å spise så ville jeg kjøpt en liten ting som representerer henne. Noe som viser at du ser henne og hennes interesser. Har hun en hobby eller noe?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 har en relativt lik situasjon, men jenta har bursdag rett før første date. Hvor mye bør man da legge i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå