AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Jeg liker enkelte Iron Fist-sko, men jeg har ikke sett noe fint fra Ed Hardy.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Synes Ed Hardy er harry... Men det er min personlige smak. Liker ikke det masete graffiti temaet som går igjen i alle klærne.
TheSgirl Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2012 Hadde jeg måtte velge imellom disse to merkene har jeg nok tatt Iron Fist,da det er det merket jeg handler mest av. Men synes absolutt Hardy også har masse bra Sitter på ebay og vurderer og kjøpe nok en Iron veske nå,men prøver å beherske meg
Gjest Loverdose Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Jeg liker dem. Selv om kanskje 90% av verdens befolkningen syns merkene er blodharry, velger jeg heller å se forbi det. :gjeiper: Liker både Iron Fist og Ed Hardy veldig godt. 1
Gjest bazibaz Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er ikke noe fan av Ed Hardy, men jeg elsker Iron Fist. ^_^ 1
pinar Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Ed Hardy er forferdelig syns jeg. Det andre merket har jeg ikke hørt om og skal ikke uttale meg noe om.
Gjest Vampen Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker ikke Ed Hardy, men er ganske så forelsket i Iron fist-skoene mine. Iron fist er også over the top, men hvordan resultatet blir kommer litt an på hvordan man setter sammen resten av antrekket. Også er det for min del også litt humor inne i bildet. Jeg synes ikke Zombie stomper gummistøvler er ekstremt vakre, men de er morsomme og noe litt annet enn lyserosa snørestøvler. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå