AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Har fått F1 visum til usa, men lurer på om jeg må fylle ut sånn ESTA søknad i tillegg? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 esta er for de som ikke har visum =) Flott Så da er det ingenting mer jeg trenger å fylle ut før jeg reiser?
Gjest Quake Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 DET vet jeg ikke =D Bare vet at ESTA er for land med visumfritak og som ikke reiser inn med visum.
Gjest Quake Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 ESTA er vel for turistvisum, så vidt jeg vet. Esta er visumfritak, så det er istedet for visum.
Gjest Quake Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Hva er visum? http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_%28document%29
Chloe- Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Huuusk I-20 skjemaet!!!! Det er alfa og omega for å komme inn! Ha det i håndbagasjen!
Miah Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde også F1-visum, og ja, det er alt du trenger. Husk I-20, da.
*Pixie* Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Visum, I-20 og Sevis er det de vil se når du kommer på flyplassen. Du må jo ha alle disse tingene for å få visum, så du har nok alle de papirene. Det kan også være lurt å ha med bevis på støtnad. Det vil si bevis på at du får støtte fra lånekassen eller en bankutskrift som viser at du har penger for å betale for å bo der. Det eneste de er redde for er at du skal skaffe deg jobb, eller bli der for alltid, for det er kjempeulovlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå