-lykke- Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Ja, som overskriften sier; noen som vet om det er opplegg for vaskemaskin på badet? Hva med kjøkkenet, er det opplegg for oppvaskmaskin der? Noen som har bodd der og har lyst til å si noe om standarden?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Det står så på SiO sine hjemmesider i alle fall.
-lykke- Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2012 Det står så på SiO sine hjemmesider i alle fall. Takk for svar! Har du en link? Har lett på sio sine sider, men finner ingenting om det. Sikkert bare jeg som er blind Fikk nettopp tilbud om bolig og kom ikke igjennom til sio når jeg ringte.
-lykke- Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2012 Dytter denne opp Kom igjennom til Sio, men damen jeg snakket med var neimen ikke sikker... Noen som vet?
superplomme Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Er det den i Jens Bjelkes gt 60? For da har jeg bodd der i 4 år, for ca 15 år siden. Ah, minnene... Jeg hadde sånn familieløsning, med 1 soverom, og jeg hadde vaskemaskin på badet mitt. Oppvaskmaskin vet jeg ikke, det hadde ikke vi. Trivdes UTROLIG godt der, skikkelig koselig med masse medstudenter på gangen. Veldig sentralt og greit, bare kort gåtur til byen, og like ved siden av T-banen. Er også et helt greit vaskeri i kjelleren, men med nyfødt barn ble det enklere å ha en vaskemaskin inni leiligheten. Barnehagen i underetasjen var imidlertid ELENDIG, ville aldri hatt barn der. (jeg hadde min førstefødte der, men tok ham ut etter noen måneder. Hadde også noen få vikarvakter der, og makan til uinteressert holdning blant ansatte skal du lete lenge etter.) Antar det er andre ansatte nå, da.
-lykke- Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Takk for svar, så godt å høre at du trivdes sånn Den barnehagen skal visst legges ned i sommer. Hadde i utgangspunktet lyst til å ha vesla mi der, men sånn er det. Regner med at det hadde vært helt andre ansatte der nå enn når du bodde der for femten år siden Hva synes du om standarden på leilighetene? Er det plass til et middels stort bord med stoler til på balkongen? Er badet flislagt? Har i første omgang fått tildelt en toroms,men venter på en treroms. Tenker det hadde vært greit med et eget rom til jenta mi. Mye spørsmål det her,men er så nysgjerrig :gjeiper: Hvilken barnehage byttet du til forresten? Regner med at du ble fornøyd da? Endret 8. mai 2012 av silje_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå