AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Så begynner jeg å nærme meg den alderen hvor de små rynkene kommer snikende, og det ser ut som en kråke har landet med fotavtrykk på hver side under øynene mine... Og har man veldig tørr hud i tillegg så er det bare sånn som skjer. Sminken kan gjøre meg penere, og jeg forlater av og til huset og føler meg riktig så fjong. MEEEEEN, så er jeg i familieselskap, og slektninger drar fram sine nye dyre og ultra proffe fotokameraer. Selvsagt i HD, ADHD, SV, UV og VG og alt det andre disse nye dingsebomsene har. Jeg får se et lite filmklipp av meg selv etterpå og jeg blir faktisk DEPRIMERT!!! Kameraet plukker opp linjer, rynker, skrukkete overflater jeg ikke engang visste jeg hadde... Til og med familiens yngste ser jo gamle ut for søren... Hva i alle dager? Kan ikke heller fremtidens kameraer komme med filtre som jevner ut og får folk til å føle seg bra??? 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Hahaha, jeg tror mange kjendiser blir lei seg når de ser seg selv på Blu Ray film med den nyeste tvn som ikke skjuler en skrukke en gang. Så en Blu-Ray film på en splitter ny, dritdyr tv, og det gagnet ikke akkurat skuespillerinnen som fikk harvet fram alle sine skavanker, enkelte ting kan ikke en gang sminke overgå, som feks dagens ZOOOMteknologi
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Hahaha, jeg tror mange kjendiser blir lei seg når de ser seg selv på Blu Ray film med den nyeste tvn som ikke skjuler en skrukke en gang. Så en Blu-Ray film på en splitter ny, dritdyr tv, og det gagnet ikke akkurat skuespillerinnen som fikk harvet fram alle sine skavanker, enkelte ting kan ikke en gang sminke overgå, som feks dagens ZOOOMteknologi Hehe, ja du sier noe.. Jeg savner når f.eks mobilkameraene var så dårlige at det så ut som man tok bilde med 5 sotede glassruter imellom kameralinsen og objektet - jeg ble alltid så fin da
Gjest Loverdose Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Unnskyld, men jeg lo høyt for meg selv nå. Er HELT enig i at HD film og foto er en kvinnes største uvenn! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå