Csus4 Skrevet 3. mai 2012 #1 Del Skrevet 3. mai 2012 Her lest litt om balsammetoden nå, og har veldig lyst til å teste det ut! Men syntes det er litt vanskelig å finne ut hvilke produkter som er godkjente.. Til dere som bruker balsammetoden, har jeg forstått det rett at: 1. "Siste gang med shampoo" - Skal innholde sulfater, men ikke silikon eller mineraloljer 2. Du skal (helst?) bruke to forskjellige balsamer, disse skal heller ikke inneholde silikon eller mineraloljer...? 3. Stylingprodukt (som kan vaskes ut med balsam) i håret mens det er vått. Og du kan også ha litt balsam i Hvilke produkter bruker du? Og hva med leave in conditioner? Mitt hår er forresten ganske tykt med fall i, og blir fort krusete.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 4. mai 2012 #2 Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, ja og ja Men folk gjør det veldig forskjellig da. Jeg tror ikke jeg ville hatt gele eller balsam i mitt hår uten å vaske det ut da det er ganske fint og tynt. Her er det jo bare å prøve seg frem! Noen bruker også balsam med silikon har jeg lest, men jeg gjør ikke det. Jeg gikk ut ifra denne listen da jeg begynte for et par-tre uker siden. Her står en god del produkter, men jeg ville dobbeltsjekke ingrediensene likevel da de plutselig på magisk vis kan ha fått silikon eller noe annet tull i! Jeg kjøpte Neutral shampo og balsam denne første gangen siden det var enklest å finne for meg. Tenker jeg skal gå over til en billigbalsam etter hvert når jeg gidder å studere balsamhylla på de forskjellige butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Del Skrevet 4. mai 2012 Kan noen værsnill å forklare hva denne balsammetoden er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Del Skrevet 4. mai 2012 http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=å+ikke+bruke+shampoo&ie=UTF-8&oe=UTF-8#hl=no&client=safari&rls=en&q=+site:forum.kvinneguiden.no+å+ikke+bruke+shampoo&sa=X&ei=AVGkT42rNoWh4gT-z7XKCQ&ved=0CGYQrQIwAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=42993bbb082ae879&biw=1210&bih=540 http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=å+ikke+bruke+shampoo&ie=UTF-8&oe=UTF-8#hl=no&client=safari&rls=en&q=+site:forum.kvinneguiden.no+balsammetoden&sa=X&ei=1FGkT5WQGaOm4gTv2_SiBA&sqi=2&ved=0CGoQrQIwAw&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=42993bbb082ae879&biw=1210&bih=540 Hvorfor kan du ikke bare bruke en av de utallige trådene om temaet som allerede finnes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Csus4 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, ja og ja Men folk gjør det veldig forskjellig da. Jeg tror ikke jeg ville hatt gele eller balsam i mitt hår uten å vaske det ut da det er ganske fint og tynt. Her er det jo bare å prøve seg frem! Noen bruker også balsam med silikon har jeg lest, men jeg gjør ikke det. Jeg gikk ut ifra denne listen da jeg begynte for et par-tre uker siden. Her står en god del produkter, men jeg ville dobbeltsjekke ingrediensene likevel da de plutselig på magisk vis kan ha fått silikon eller noe annet tull i! Jeg kjøpte Neutral shampo og balsam denne første gangen siden det var enklest å finne for meg. Tenker jeg skal gå over til en billigbalsam etter hvert når jeg gidder å studere balsamhylla på de forskjellige butikkene Takk for svar Bruker å ha litt balsam i håret for å "temme" det litt. Får prøve med og uten, å se hva jeg er mest fornøyd med! Ja, den siden var jeg også innom Har lest at flere var fornøyd med Nautral, så kanskje jeg ska starte der! Nå gleder jeg meg til å se resultatet! Kan noen værsnill å forklare hva denne balsammetoden er? Du kutter ut shampoen og vasker håret kun med balsam. Er ikke alle balsamer du kan bruke, det er visse stoffer den ikke skal innholde. google balsammetoden å se på bilder, ganske bra resultat http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=å+ikke+bruke+shampoo&ie=UTF-8&oe=UTF-8#hl=no&client=safari&rls=en&q=+site:forum.kvinneguiden.no+å+ikke+bruke+shampoo&sa=X&ei=AVGkT42rNoWh4gT-z7XKCQ&ved=0CGYQrQIwAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=42993bbb082ae879&biw=1210&bih=540 http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=å+ikke+bruke+shampoo&ie=UTF-8&oe=UTF-8#hl=no&client=safari&rls=en&q=+site:forum.kvinneguiden.no+balsammetoden&sa=X&ei=1FGkT5WQGaOm4gTv2_SiBA&sqi=2&ved=0CGoQrQIwAw&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=42993bbb082ae879&biw=1210&bih=540 Hvorfor kan du ikke bare bruke en av de utallige trådene om temaet som allerede finnes? Hehe, ja prøvde å lese på de, men som du sier utallige tråder Noen som var fornøyd med en balsam som andre var misfornøyd med osv.. Om du bruker balsammetoden, kan du ikke skrive ned hvordan type hår du har, hvilken balsam du bruker/har prøvd og om du var fornøyd eller ikke med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå