Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har litt fett på magen sånn at den buler litt ut, men langt fra overvektig, og løper i 30 minutter hver dag, sånn ca hvor lenge vil du si det tar før man har blitt synlig tynnere?

Vet det sikkert er vanskelig å gi rett svar, men jeg spør kun etter sånn ca tid. Er det snakk om uker, måneder eller år tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvor mye du spiser. ;)

Skrevet

Svaret er myye mer komplekst enn som så. Faktorer som spiller inn er kosthold, intensitet og personlig forutsetning.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, la oss si jeg spiser rundt 1500 ckal per dag. Tror det er ca det. Vet det er lite, men får ikke i meg noe mer. Er det jeg har fått i meg sikkert de siste årene, men magen står på stede vil. Går noen ganger litt ned, så går jeg opp i igjen, så ned, så for det meste av tiden så er magen den samme. Er 73 kg tror jeg og rundt 177, så er ikke tjukk, men har litt fett på magen så den buler litt ut og det vil jeg ha bort. Men så hater jeg å trene og da, men skal prøve å få løpt litt nå.

Skrevet

Logg maten din på ex diett.no, om du vil gå ned i fettprosent hjelper det ikke å "tro du ligger på ca 1500", da må du vite :) Og få i deg sunn mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...