Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er 14 år og skal til Side 23.juni. Så jeg lurer på hva dere synes om Side? Jeg har hørt både bra og dårlig, mange sier de er innpåslitne, men det er de overalt! Hvis man ikke takler innpåslitne tyrkere takler man ikke å dra noen sydensteder.

Hvordan er shoppingen der? Kan dere gi eksempler på priser?

Hva kjøpte dere der? Hvordan er klærne, skoene og veskene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var knallfint i Side :) Fin strand, endel aktiviteter, som f.eks parasailing, vannscooter osv.

Syns ikke de var noe særlig innpåslitne når vi var der.

Er masse shoppingmuligheter der, både i hovedgaten og sidegatene i byen.

Pris eksempel er litt vanskelig å gi da det kommer an på hvor flink en er til å prute. Lønner seg ofte å gå i sidegatene som har mindre trafikk, der er det lettere å prute :jepp:

Jeg kjøpte masse t-skjorter, mange av dem har jeg brukt minst 1 gang i uka i 3 år og først nå begynner trykket på noen av dem å bli litt ødelagt.

Skrevet

Jeg bor for tiden i Tyrkia, og synes det er veldig fint her. Har selv aldri vaert i Side, men mange sier at de er veldig innpaaslitne der. Det er en liten plass, og mange jeg kjenner har blitt lurt naar de skal handle. Du maa regne me at du blir stoppet mye paa gaten. Siden folket er avhengig av penger fra turister. Men det er forskjell paa alle plasser i Tyrkia. Ellers er det mange hyggelige folk her. Dersom du drar til vestkysten av Tyrkia vil nok forholdene endre seg, og du kan gaa litt mer i fred.

Det er stort sett veldig billig i Tyrkia, saa lenge du pruter ned paa prisen. De har mange falske merker, slik som alle typisk sydenplasser. Ellers gaa inn paa butikker naar det er flere kunder der, da er det lettere aa ikke bli lurt og du kan kanskje se litt i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...