Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt og starte på ett nettstudie iløpet av året,og ta dette på deltid mens jeg fortsetter og jobbe litt. Det jeg lurer på er vel om hvilke erfaringer har folk med nettstudier? Er dette for hvem som helst med litt vilje,eller må man ha superhodet og slikt for å klare å lære alt selv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er flott! jeg er nettstudent og studerer når det passer for meg. itilegg er jeg kjent med alle "klassekamerater" på denne studien som er ganske mange, vi føler oss som en god og sammensveisa gruppe.. jeg sitter nå med boken og skal snart levere noen oppgaver før eksamen :) Anbefaler det på det sterkeste!! jeg jobber også ved siden av :) lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer sterkt og starte på ett nettstudie iløpet av året,og ta dette på deltid mens jeg fortsetter og jobbe litt. Det jeg lurer på er vel om hvilke erfaringer har folk med nettstudier? Er dette for hvem som helst med litt vilje,eller må man ha superhodet og slikt for å klare å lære alt selv?

Du trenger ikke superhode, men du trenger supervilje. Det krever disiplin og innsats, og jeg synes det er ufattelig kjedelig. Men faglig sett bør det ikke være noe problem.

Likevel, jeg har studert tidvis dobbelt (120 stp i året), men da jeg prøvde å ta 5 stp på et nettstudium måtte jeg kaste inn håndkledet. Det var så drepen..

Skrevet

Det er flott! jeg er nettstudent og studerer når det passer for meg. itilegg er jeg kjent med alle "klassekamerater" på denne studien som er ganske mange, vi føler oss som en god og sammensveisa gruppe.. jeg sitter nå med boken og skal snart levere noen oppgaver før eksamen :) Anbefaler det på det sterkeste!! jeg jobber også ved siden av :) lykke til

Ja for man kan vel ha kontakt med "klassekameratene" via forum og slikt vel? Kanskje få noen tips og slikt på vei? :D

Har iallefall veldig lyst til å prøve meg,men merker folk er veldig delt i meningene sine om nettstudier,og spesielt om det ser bra ut på en cv.

Selv ser jeg ikke noe problemer med og ha tatt noen studier via nett om dette skulle passe hverdagen bedre,men er redd er fremtidig arbeidsgiver vil se på det som negativt?

Flott at det funker for deg da,må være veldig greit og styre litt selv som man har tebkt det :)

Lykke til med innleveringer og eksamen når den tid kommer! :)

Skrevet

Du trenger ikke superhode, men du trenger supervilje. Det krever disiplin og innsats, og jeg synes det er ufattelig kjedelig. Men faglig sett bør det ikke være noe problem.

Likevel, jeg har studert tidvis dobbelt (120 stp i året), men da jeg prøvde å ta 5 stp på et nettstudium måtte jeg kaste inn håndkledet. Det var så drepen..

Vilje må man nok ha en del av ja,men håper den er mer enn nok på plass når jeg ofrer noe av jobben for å starte med studiene. Bare det burde vel være push nok til å gjennomføre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...