Sandra Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Nå går jeg helt i surr her. Kan noen hjelpe en litt forvirret sjel? Er det (ca.) 3 blødningsfrie uker? DVS. du har mensen i (ca. 1 uke), og så et opphold på 3 uker? Jeg går egentlig på p-piller, men glemte å begynne på nytt brett. Jeg har hatt ubeskyttet sex, og nå lurer jeg på når jeg egentlig skal få mensen igjen.. :oops: Burde jo egentlig huske dette her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Moon~ Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Mensen kommer med ca 28 dagers mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2004 ja, jeg har lest det. Men er det da hver første mensdag du regner ut ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2004 OkiDoki! Takk for raske svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå