Linn_hjelp Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Hei! Jeg trenger hjelp! Skjermen min er helt knust, dvs. ubrukelig. Jeg har kjøpt ny PC, men trenger å hente over bla noen worddokumenter etc. Hvordan kan jeg gjøre dette? Har HDMI-inngang på både ny og gammel PC. Noen som vet fremgangsmåte for å flytte skjerm over på en annen PC?
Adelia Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Kan du ikke bare bruke tv'n som skjerm ? Enkelt og greit 1
feuerstein Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Tviler sterkt på at du har HDMI-inngang på noen av pcene Det første jeg ville prøvd var som Agger sier å koble til tv på HDMI-utgangen. Alternativt kan du se deg om etter venner med ekstern pc-skjerm, så tar du med pc og usb-pinne/ekstern disk til dem og gjør jobben der. Kjenner du en skrukyndig kan vedkommende flytte disken ut av den gamle pcen og over i den nye, en annen pc eller et ekstern kabinett, så kan du kopiere derfra.
Okapi Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Det er snakk om en laptop? Da ville jeg prøvd en slik. Skru ut harddisken fra den defekte maskinen og putt den oppi denne, koblet til med eSATA hvis du kan, USB hvis du må. Testet nylig en av disse her, og det fungerte helt supert. Ikke var den dyr heller, og kan være kjekk og ha mtp. backup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå