Gå til innhold

Ikke fornøyd med Ebay-kjøp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en hvit topp fra Hong kong via Ebay. Den har et blåskjær i seg. Har sammenlignet den med hvite klær jeg har fra før, og den ser (veldig lys) lyseblå ut. Som om den har vært vasket med noe blått..

Ikke særlig lekkert. Hva bør jeg skrive til selger egentlig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil du selger skal gjøre da? Ta den i retur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du kan skrive at varen ikke svarte til forventningene, og at det ikke var samsvar mellom beskrivelsen/bildet på Ebay og den varen du fikk.....

Enkelt og greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du selger skal gjøre da? Ta den i retur?

Har ventet lenge på den, og bor langt fra postkontoret så det er kjipt å bruke masse busspenger bare for å få den returnert. Har ingen andre ærender der fremover.

Mulig det går an å farge den, kanskje jeg prøver det senere.

Toppen jeg fikk skulle være hvit, men den er ikke helt hvit. Skal jeg bare skrive det, uten å spørre hva selger kan gjøre med saken? La det være opp til henne å tilby litt penger, foreslå retur etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du betalt for toppen da? Når jeg har handlet ting fra Hong kong på ebay så har det gjerne vært så billig at jeg rett og slett ikke har giddet å lage en sak av noe sånt.

Det jeg gjør da er å skrive en postitv kommentar sånn som: "Bra service, selger sendte varen raskt, toppen var mer blå enn hvit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...