AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg så akkurat på hjemmesiden til Tine at de har kommet med en ny mager cottage cheese . Er det noen som vet om disse bare selges eller kommer i salg hos de "store" butikkene (meny, ica osv.), slik som de andre cottage cheesene med smak? Eller selges også på rimi, kiwi osv.?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Tja, her må du nesten bare gå i butikkene og se. Om du etterspør produkter tar de dem inn, så gjør det.
dobby Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Dei har den på den ikkje så veldig store Coop Mega-butikken der eg bur, så eg trur dei vil få den ganske mange stader. Den smakte bra, som vanleg Tine Cottage Cheese.
Gjest alille Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 17 kcal mindre per 100g enn vanlig cottage cheese! Juhuuu! Fantastisk! *kremt*
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Og sikert en god del kronasjer dyrere, kun for å spare ynklige 17 kcal pr 100g. Men dette er jo kg hvor de spiseforstyrrede herjer.
Rødtoppen86 Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 For de som spiser en hel boks CC av gangen, så sparer man litt kcal Jeg er ganske sikker på at jeg har sett mager CC på en vanlig butikk, men husker ikke om det var rema 1000 eller rimi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå