Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et veldig rart spørsmål. Har nemlig veldig stort sjelett noe som gjør at jeg ser tykk ut. Hoftene mine går rett ut og det ser ut som jeg har utrolig mye sideflesk. Dette er likevel ikke fett men sjelett. Jeg er ikke "stolt" av dette, og lurer på hvordan jeg kan trene dette inn? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trene inn skjelettet..? Nei det går ikke ann.

• Liker 1
Skrevet

Hei, jeg har et veldig rart spørsmål. Har nemlig veldig stort sjelett noe som gjør at jeg ser tykk ut. Hoftene mine går rett ut og det ser ut som jeg har utrolig mye sideflesk. Dette er likevel ikke fett men sjelett. Jeg er ikke "stolt" av dette, og lurer på hvordan jeg kan trene dette inn? :)

Skjelettet ditt har den formen det har. Ingenting å gjøre med.

Det du bør gjøre er å kutte godteri og trene kondisjon og litt styrke, slik at du får en sunn og så slank kropp som naturen tillater deg.

• Liker 2
Skrevet

Det er sjeldent skjelettets feil at man ser feit ut, det er dessverre fettet. Beklager å måtte si det, men det er nødvendig at folk realitetsorienterer seg litt, ellers har de ingen forutsetninger for å fikse på det de ønsker!

• Liker 3
Skrevet

Nei, du kan ikke endre på skjelettet. Men du kan bruke klær som passer godt til din kropp og som skjuler de stedene du ikke er stolt av :)

AnonymBruker
Skrevet

Du mener at du har bred hoftekam, kanskje? Iallefall som folk skriver over her er det ikke mulig å endre på sjelettet. Det du kan gjøre er å spise sunt og trene slik at du strammer opp hele kroppen. Da vil du nok se at du får en mer velproposjonert figur.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sjeldent skjelettets feil at man ser feit ut, det er dessverre fettet. Beklager å måtte si det, men det er nødvendig at folk realitetsorienterer seg litt, ellers har de ingen forutsetninger for å fikse på det de ønsker!

Det har ikke slått deg at når hoftebena stikker ut så er det ikke nødvendigvis fordi det er mye fett på dem?

Og når en person med utstikkende hofteben synes hun er feit, så er det ikke nødvendigvis fordi hun er det, men fordi det er noe galt med kroppsbildet til vedkommende?

Skrevet

Det har ikke slått deg at når hoftebena stikker ut så er det ikke nødvendigvis fordi det er mye fett på dem?

Og når en person med utstikkende hofteben synes hun er feit, så er det ikke nødvendigvis fordi hun er det, men fordi det er noe galt med kroppsbildet til vedkommende?

Ja, det kan tenkes at det er noe galt med kroppsbildet. Men jeg er ikke psykolog. Ordene "tykk" og "sideflesk" ble nevnt, så jeg vil bare påpeke at da må man fokusere på fettforbrenning, og ikke "flytte på skjelett". Om du vil lese mellom linjene, så vær så god.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan tenkes at det er noe galt med kroppsbildet. Men jeg er ikke psykolog. Ordene "tykk" og "sideflesk" ble nevnt, så jeg vil bare påpeke at da må man fokusere på fettforbrenning, og ikke "flytte på skjelett". Om du vil lese mellom linjene, så vær så god.

Sist jeg sjekket trengte man ikke være psykolog for å ha lært å lese det som står linjene, ikke mellom. Om du gidder å lese hvert ord istedenfor bare de to ordene du siterer, så går det bedre skal du se.

TS sier det "ser ut som" hun er tykk og har mye sideflesk, men at det ER bein.

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg sjekket trengte man ikke være psykolog for å ha lært å lese det som står linjene, ikke mellom. Om du gidder å lese hvert ord istedenfor bare de to ordene du siterer, så går det bedre skal du se.

TS sier det "ser ut som" hun er tykk og har mye sideflesk, men at det ER bein.

Jadda ;)

Og jeg svarer ut fra mine meninger og du dine!

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...