Gjest padawan Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Topic er kanskje litt dårlig men jeg håper dere er litt overbærende. Jeg er på jakt etter skjorter og gensere, gjerne i lin eller hamp, som har litt åpen hals med snøring. jeg har lagt ved et bilde for å vise cirka hva slags hals jeg tenker på og eneste forskjellen fra bilde er at det går en tråd i halsen for å kunne snøre den litt igjen. Noen som vet hva slikt heter?
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Eh... genser med v-hals? Kommer ikke på noe annet :gjeiper:
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 (endret) V-neck funker sikkert det også men så for meg det ville være et annet navn hvis den har en eller annen form for snøring. edit: fant denne på eBay og viser bedre enn bildet i første Endret 3. mai 2012 av padawan
Karmosin Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg mistenker at det bare heter skjorte med snøring i halsen, lace-up neck på engelsk.
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 det er nok ordet lace-up neck som jeg leter etter. takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå