Gå til innhold

Steel Dragon - We All Die Young

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Eg vil berre anbefale ein nydeleg sang av Steel Dragon. Last ned! Eg blei heilt forelska..... Likte du sangen kan du laste stand up and shout, men denne er litt meir heavy.

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Kva synst dåke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Bandet eksisterer jo teknisk sett ikke, men er kun konstruert for filmen Rockstar med Mark Wahlberg og Jennifer Aniston.

Bandet består av Zakk Wylde , Jason Bonham (Led Zeppelin), Jeff Pilson (blant annet fra godt kjente Dio), Nick Catonese (Steelheart), Mike Matijevic (Steelheart) og Jeff Scott Soto (mest kjent fra Yngve Malmstens band Panther.)

Akkurat denne sangen er faktisk Steelhearts sin store hit, og la vel på mange måter grunnsteinen for grunge-stilen. Mike Matijevic er lett gjennkjennelig som stemmen for Mark Wahlberg, om du kjenner til bandets tidligere meritter og Mikes utrolige evne til å treffe forskjellige multi-oktaver med sin temmelig spesielle stemme.

Gjest Seleena
Skrevet

Joda - eg veit det ;) Men er den ikkje nydeleg?

Skrevet

Steelheart er så utrolig bra!!! Måtte bare nevne det, et av mine absolutt favorittband fra 90-tallet! :lol:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Jeg greier ikke sammenline originalen og Steel Dragons, jeg synes begge er glimrende, men med helt egne særkarakterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...