AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Altså, å jobbe med å intervjue folk over telefon. Er det noen som har jobbet med dette? Hvordan er det? Bedre enn telefonSELGER?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Det er mye bedre enn å være telefonselger, selv om du må regne med å få en bøtte kjeft nå og da når du forstyrrer folk i middagen eller en kamp de ser på. Det er også noen som ikke vet at å reservere nummeret sitt mot telefonsalg ikke har noen effekt på at de blir oppringt om markedsundersøkelser, og det hender de kjefter også. Men stort sett er det en helt grei jobb.
TheSgirl Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Spørs hva du selger om det er Bedre enn telefonselger eller ikke Jeg har forsåvidt jobbet innen begge steder,og syntes at salgsjobben var myyyye bedre enn markedsanalyse. Men tror dette hadde mye med at jeg var veldig interessert i det jeg gjorde i salgsjobben,mens det var jeg ikke i den andre jobben. Markedsanalyse kan være en grei tilleggsjobb/deltid,men har ikke ville tatt en fullstilling innen det. Men det er vel bare du som kan finne ut om det passer deg eller ikke
Alfa Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg har jobbet som telefonintervjuer og lønnen var rævva, men det er vel forskjellige fra sted til sted. Det var OK, og jeg ble bedre etterhvert men det var ikke akkurat noe som fylte livet mitt med mening. Ja, folk blir ofte sinte men selvfølgelig finnes det snille mennesker også. Det var faktisk litt gøy da jeg ringte med intervjuer som handlet om politikk. Det er viktig å forsikre den du ringer om at "det ikke er lenge igjen nå" hvis intervjuene er lange! Folk er utålmodig! Siden jeg har vært intervjuer spør jeg alltid om de kan ringe meg opp igjen hvis det ikke passer. Jeg vet hvor kjipt det kan være å sitte i den andre enden, og jeg vet de ikke ringer for å være slem Edit: jeg har forresten også jobbet som begge deler (telefonselger i to dager ). For meg var det definitivt bedre med intervjuing da folk ofte ble sur og sint under selging. Det skjønner jeg egentlig. Endret 3. mai 2012 av Alfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå