sauen87 Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har skikkelig problemer med flassende negler. Neglene fliser seg opp, og jeg kan dra av det øverste laget av neglen... Det er verre i perioder, spesielt på vinteren. Virker også som det blir verre av håndspriten på jobb (jobber i helsevesenet, så må sprite hendene ofte). Har prøvd å klippe dem helt ned, smøre med håndkrem osv, men virker ikke som om noe hjelper. Noen tips?
Wonders Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 jeg ahr også fått dette drittet, og jeg har ikke negler igjen etter 2 år.... Denne skal jeg følge med på.
Belle de Jour Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har samme problemet. Verst blir det i perioder jeg bruker mye negllakk, da negllakkfjerner sliter veldig. Det eneste som hjelper for meg er å smøre inn neglene med olje. Før kjøpte jeg ulike nedgloljer fra bl.a OPI, som fungerte bra, nå bruker jeg bare jojobaolje og er fornøye med det. Også må jeg være sterk og ikke skrelle av det som allerede har fliset seg opp (innbiller meg at det blir verre da)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg trodde det sto "Flassende neger" jeg da 2
Elle Melle Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Sliter med det samme. Det eneste som hjelper er å file neglene grundig med en fil som er fin nok. Er den for grov inbiller jeg meg at porene på tuppene på neglene blir for "åpne".
pandabear Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Jeg bruker Trind nail repair, også smører jeg inn neglene og neglbåndet med Hard as hoof nail strengthening cream.
Gjest Carmelita Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Har hatt det samme problemet. Det forsvant da jeg begynte å file neglene skrått fra undersiden, altså at jeg vinkler filen litt slik at ikke tuppen blir filt rett over. Å file oppå neglen gjør den bare tynnere og skjørere. I tilleg har jeg brukt negleforsterker fra Essie (husker ikke hva den heter) med neglelakk oppå, det har beskyttet neglen.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 jeg har også dette problemet, og har prøvd det meste her. noen som har flere tips?
Leonora8 Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Jeg bruker Trind nail repair, også smører jeg inn neglene og neglbåndet med Hard as hoof nail strengthening cream. Hvor får man kjøpt dette?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Synes negleforsterke tørker mye ut og da forsterker man bare problemet. For meg har det hjulpet å bruke neglolje fra Dr. Hauska, spesielt med en gang jeg kommer ut av dusjen. Fileneglene regelmessig og bruke poleringsfil ofte.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Man kan jo også ta sånne kapsler som skal styrke hår og negler. Best om de faktisk vokser sterke in the first place, så slipper man å kjøpe alt slags produkter som man smører på og som kanskje ikke funker alikevel.
pandabear Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 Hvor får man kjøpt dette? Trind Nail Repai kjøpte jeg på Vita, Mens Hard As Hoof kjøpte jeg på ebay. Dere som har problemer med at produktene tørker ut huden burde prøve kremen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå