Gå til innhold

34 stemmer

1. 1. Hvor tidlig er du åpen for å ha sex?

• Før 1. date
      6
    • 1. date
      6
    • 2. date
      4
    • 3. date
      2
    • 4. date
      5
    • 5. date
      3
    • 6.-7. date
      3
    • 8.-10. date
      2
    • 11.-15. date
      1
    • 16.-25. date
      0
    • 26.-50. date
      2
    • Først bryllup
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor tidlig er du åpen for å ha sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilken date er ikke det riktige svaret.

Poenget er at begge må være seriøst interesserte i hverandre først. Altså at man tenker at dette skal det bli et seriøst forhold ut av.

Tenker man ikke slik så er man ikke seriøs.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Selve konseptet "dating" er litt dysfunksjonelt i mine øyne og ikke noe jeg bruker energi på, men svaret for min del er når det føles rett og når jeg er klar for det.

Og med den rette kvinnen jeg har super kjemi med, så kan det være veldig raskt om hun også er klar, men det er ikke noen grunn til å forhaste seg heller. Den korteste tiden det har gått fra jeg har møtt en kvinne for første gang og vi var nakne sammen er rundt to timer. Hun har jeg fortsatt kontakt med og forguder like mye som jeg gjorde når vi først møttes. Det var en veldig spesiell situasjon og definitivt ikke typisk for min del. Som regel går det litt mer tid.

:)

Gjest Anna.S
Skrevet

På hvilken date er ikke det riktige svaret.

Poenget er at begge må være seriøst interesserte i hverandre først. Altså at man tenker at dette skal det bli et seriøst forhold ut av.

Tenker man ikke slik så er man ikke seriøs.

skriver under!

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å svare på - det kommer jo an på hva en har som mål? Hvis begge er fysisk tiltrukket, men ikke ser for seg et seriøst forhold eller bli godt kjent, så kan sikkert 1.date være ok for noen. Selv tror jeg at jeg hadde vært for sjenert til å bli tilstrekkelig tent da, men kan godt ha sex tidlig om det føles greit. Hvis jeg får følelsen av at det kan bli et seriøst og fint forhold, vil jeg kanskje bli bedre kjent før jeg har sex (rart det der, men det kommer vel også an på hva han signaliserer. Hvis han er like seriøs kan vi sikkert ha sex tidlig da også. Men hvis han hinter om bare sex, mens jeg er forelska, dropper jeg det).

Skrevet

vet ikke helt jeg..Tror jeg er litt mer fornuftig nå enn hva jeg var da jeg var singel som 16-åring. Med min nåværende hadde vi sex tredje daten tror jeg, men det hadde da skjedd ved noen anledninger at jeg hadde meg med fyren første dagen. Hadde glemt litt av ordet nei kan du si.. :ler:

Men hadde jeg blitt singel nå, så tror jeg nok jeg hadde ønsket å bli litt bedre kjent først, for å finne ut om det er noe som kan gå riktig vei eller om det forblir med to-tre dater. Men det er jo umulig å svare på NÅR det ville føltes riktig. Det føles vel riktig når det føles riktig. :)

For noen er det date nummer 1, for andre nummer 10.. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Når det føles riktig for meg, og det finnes det ikke noe fasitsvar på.

Endret av OhSerendipity
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne før første date. Det kan godt starte med at man møter ei på byen og blir med henne hjemme, og har sex. Så finner man ut at man har en del felles og velger å avtale en date.

Skrevet

Hvilken date er ikke et spørsmål det finnes et fasitsvar på. Det er slik som kommer når det føles rett og når en føler at følelsene er riktige.

Om det er på andre, femte, eller hundrede date er ikke relevant over hodet.

Skrevet

Selvsagt går det på situasjon til situasjon, person til person. Men for meg, så tror jeg jeg hvertfall ville vente til "date" nr 2. Med date, tenker jeg ikke nødvendigvis date-date, men møte/situasjon hvor det bare er oss to. Dersom det har vært mye flørting, kjenner hverandre godt på forhånd og henger sammen en hel dag, så funker vel "date" 1 også. Jeg trenger litt tid på å bli trygg på en person, dessuten liker jeg å spare opp seksuell tenning, synes det funker bra :lur:

Hvis jeg er interessert i noe mer enn sex, så vil jeg selvsagt også vise at jeg er interessert i andre ting, derfor konsentrere meg litt om samtaler, flørt, interesser og andre aktiviteter for å gi oss en bredere start. Når man først introduserer sex, kan det bli en periode med ingenting annet, og da er det greit å ha en grunnmur så det ikke bar blir et pulekompis-forhold. Hvis jeg faktisk er interessert i et useriøst forhold vil jeg nok også vente, for å bli mer kjent. For meg henger seksuell tiltrekking veldig sammen med om jeg liker personen som menneske også :)

Jeg er ikke interessert i en engangsting, tror at sex blir best med trening og kjennskap til den andre personen, hvis vi går til sengs med én gang tror jeg det er større sjanse for at det bare blir med det. Men kan hende det bare er mine ubegrunnede følelser som lager en rar logikk.

AnonymBruker
Skrevet

Vi ser at 65 % mener at man bør ha sex i hvert fall før 2. date er over. Jeg synes det virker fornuftig, men det er ikke et must.

Skrevet

På første eller andre date, så hvis det ikke blir noe mer så har mann i hvert fall fått litt ut av det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jo før jo heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

etter tre måneder

Skrevet

Vi ser at 65 % mener at man bør ha sex i hvert fall før 2. date er over. Jeg synes det virker fornuftig, men det er ikke et must.

Dette har ingenting med fornuft å gjøre.

Gjest Janus
Skrevet

Noen som bevisst har gått inn for å vente lengst mulig med sex?

Jeg tror det kunne være et morsom eksperiment. Neste gang jeg blir kjent med en jente har jeg lyst å fortelle henne at vi gjerne kunne hatt sex her og nå, men at det hadde vært morsomt å se hvor lenge vi greier å holde oss.

Kyssing, klemming og klining er tillatt.

Synspunkt?

:)

Skrevet

Selvsagt går det på situasjon til situasjon, person til person. Men for meg, så tror jeg jeg hvertfall ville vente til "date" nr 2. Med date, tenker jeg ikke nødvendigvis date-date, men møte/situasjon hvor det bare er oss to. Dersom det har vært mye flørting, kjenner hverandre godt på forhånd og henger sammen en hel dag, så funker vel "date" 1 også. Jeg trenger litt tid på å bli trygg på en person, dessuten liker jeg å spare opp seksuell tenning, synes det funker bra :lur:

Hvis jeg er interessert i noe mer enn sex, så vil jeg selvsagt også vise at jeg er interessert i andre ting, derfor konsentrere meg litt om samtaler, flørt, interesser og andre aktiviteter for å gi oss en bredere start. Når man først introduserer sex, kan det bli en periode med ingenting annet, og da er det greit å ha en grunnmur så det ikke bar blir et pulekompis-forhold. Hvis jeg faktisk er interessert i et useriøst forhold vil jeg nok også vente, for å bli mer kjent. For meg henger seksuell tiltrekking veldig sammen med om jeg liker personen som menneske også :)

Jeg er ikke interessert i en engangsting, tror at sex blir best med trening og kjennskap til den andre personen, hvis vi går til sengs med én gang tror jeg det er større sjanse for at det bare blir med det. Men kan hende det bare er mine ubegrunnede følelser som lager en rar logikk.

Jeg hadde sex med en fyr på Ibiza for 14 år siden første kvelden jeg kom dit...

Nå har vi vært sammen i 14 år, er forlovet og har det kjempebra :)

Føler meg heldig :klemmer:

Var ikke ute etter et forhold i det heletatt...jeg var 17 år og på min første "sydentur" :)

Veldig glad jeg dro!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sex før vi har blitt kjærester. Vil at det skal være eksklusivt. Men jeg har ikke noe behov for å vente lenge med å definere oss som kjærester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...