Gå til innhold

Kjæreste kun ute etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjæreste! Han er verdens snilleste mot meg. Men har fått høre av noen at han kun egentlig er ute etter sex, at han er sammen med jenter til han blir lei av dem. Og når jeg tenke etter har vi jo mye sex og sånt, så begynte å bli usikker. Vi har jo heller ikke vært sammen så lenge, litt over en måned i forhold. Kanskje jeg skulle være sexfri litt? Off... Jeje..

Rykter er jo rykter, og kanskje ikke stemmer heller! Må da ikke tro på alt jeg hører!

Måtte bare få ut tanker.

Har dere noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sexfri? Har du ikke egen sexlyst da?

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jo har egen sexlyst, så glem det jeg skrev om det.

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvofor bry seg om hva andre sier eller rykter? At dere har det fint sammen er jo det viktigste. Alle har mye sex i begynnelsen så bare nyt det du.. Sikkert noen bitre damer som har laget ryktet.

• Liker 1
Skrevet

Har kjæreste! Han er verdens snilleste mot meg. Men har fått høre av noen at han kun egentlig er ute etter sex, at han er sammen med jenter til han blir lei av dem. Og når jeg tenke etter har vi jo mye sex og sånt, så begynte å bli usikker. Vi har jo heller ikke vært sammen så lenge, litt over en måned i forhold. Kanskje jeg skulle være sexfri litt? Off... Jeje..

Rykter er jo rykter, og kanskje ikke stemmer heller! Må da ikke tro på alt jeg hører!

Måtte bare få ut tanker.

Har dere noen erfaringer?

Gjør dere noe annet i sammen enn å ha sex?

Det er måten han oppfører seg på andre områder som vil fortelle deg om fyren er seriøs eller ikke.

Gjest Janus
Skrevet

Sex er nå en viktig del av et forhold for mange, selv om det alene ikke er nok i lengden.

Har dere det fint sammen både under og etter sex?

Det er vel det viktigste?

:)

Høres ut som en god idè.

:)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hør på ryktene du - dump ham, den drittsekken.

Hva du selv opplever/føler/tenker er selvsagt ikke viktig i denne sammenhengen.

(unge) kvinner har som kjent begrenset med egen vilje............

:sarkasme:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...