Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått helt dilla på dette produktet men hvor får jeg tak i ekte vare på nett ? har hørt rykter om at strawberrynet og lignende steder selger falske varer ?

Skrevet

Jeg har kjøpt min på feelunique.com

Skrevet

den leveres kun til kunder i UK ?

Skrevet

Oij, det var den ikke når jeg kjøpte den :sjenert: Da ble jeg litt usikker du, kanskje du finner på ebay? Alternativt har feelunique også shu uemura sin hårolje som en enda bedre enn moroccanoil om du ikke får tak i den :jepp:

Skrevet

nesten litt redd for å teste annet når jeg endelig har funnet noe som funker jeg :fnise:

Skrevet

Kjøpte min på blush.no jeg siden de ikke shipper morrocanoil til Norge på feelunique.

Skrevet

Her er noen søk jeg gjorde:

- Lookfantastic

- Blivakker

- HQhair

- eBay

Ellers kan du bare kjøpe i salong?

Kjøpte min på blush.no jeg siden de ikke shipper morrocanoil til Norge på feelunique.

de som er listet over fikk jeg advarsler mot, det er risiko for uekte vare ?

skulle gjerne kjøpt på salong men ingen her i området fører den oljen :(

Gjest kittycat
Skrevet (endret)

de som er listet over fikk jeg advarsler mot, det er risiko for uekte vare ?

blivakker er nå safe

Endret av kittycat
Skrevet

Jeg fikk morrocanoil i posten i dag fra feelunique.com. Bestiller man derfra kan man være sikker på at det er skikkelig + at det er fri frakt :)

Skrevet

Jeg fikk morrocanoil i posten i dag fra feelunique.com. Bestiller man derfra kan man være sikker på at det er skikkelig + at det er fri frakt :)

Hvordan kan du bestille derfra når det står "available for UK costumers only"? :klo:

Skrevet

Hvordan kan du bestille derfra når det står "available for UK costumers only"? :klo:

Vet ikke... :klo: Jeg så ikke at det sto det, men jeg ser det nå. Jeg bare bestilte jeg :)

Skrevet

Jeg bestilte hårkuren også, fikk begge deler i posten i dag :gjeiper:

Skrevet

jøss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...