minienthe Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 har fått helt dilla på dette produktet men hvor får jeg tak i ekte vare på nett ? har hørt rykter om at strawberrynet og lignende steder selger falske varer ?
Lykkelitenen Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Oij, det var den ikke når jeg kjøpte den Da ble jeg litt usikker du, kanskje du finner på ebay? Alternativt har feelunique også shu uemura sin hårolje som en enda bedre enn moroccanoil om du ikke får tak i den
minienthe Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2012 nesten litt redd for å teste annet når jeg endelig har funnet noe som funker jeg
FantasDick Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Her er noen søk jeg gjorde: - Lookfantastic - Blivakker - HQhair - eBay Ellers kan du bare kjøpe i salong?
challenger Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Kjøpte min på blush.no jeg siden de ikke shipper morrocanoil til Norge på feelunique.
minienthe Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2012 Her er noen søk jeg gjorde: - Lookfantastic - Blivakker - HQhair - eBay Ellers kan du bare kjøpe i salong? Kjøpte min på blush.no jeg siden de ikke shipper morrocanoil til Norge på feelunique. de som er listet over fikk jeg advarsler mot, det er risiko for uekte vare ? skulle gjerne kjøpt på salong men ingen her i området fører den oljen
Gjest kittycat Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 (endret) de som er listet over fikk jeg advarsler mot, det er risiko for uekte vare ? blivakker er nå safe Endret 3. mai 2012 av kittycat
ssecret Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Jeg fikk morrocanoil i posten i dag fra feelunique.com. Bestiller man derfra kan man være sikker på at det er skikkelig + at det er fri frakt
challenger Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 Jeg fikk morrocanoil i posten i dag fra feelunique.com. Bestiller man derfra kan man være sikker på at det er skikkelig + at det er fri frakt Hvordan kan du bestille derfra når det står "available for UK costumers only"?
ssecret Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Hvordan kan du bestille derfra når det står "available for UK costumers only"? Vet ikke... Jeg så ikke at det sto det, men jeg ser det nå. Jeg bare bestilte jeg
ssecret Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Jeg bestilte hårkuren også, fikk begge deler i posten i dag :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå