Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig vanlig rett hår, og som mange andre, misliker jeg det og skulle gjenre ønske det var litt fall i det. Litt liv, kan du si..

Krølltanga blir stadig brukt, men krøllene faller fort ut.

Tanta mi ga med et tips om å ta spiralpermanent, men hva kan man forvente at det koster??

Og hvor ofte må/bør man vedlikeholde det?

Tar og gjerne imot tips til hvordan jeg kan beholde tangkrøllene litt lengre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! Visst du skal ta spiralpermanemt blir det fort opp i 3000 med klipp. Litt avhengig av lengde og hvor lang tid det går. Permanent er fint det, men mange synes det er litt vanskelig når håret begynner å vokse ut igjen. Da har det lett for å virke veldig flatt på toppen og med krøller nederst. Så vedlikehold er nødvendig.

Visst håret ditt er nyvasket kan du ta i litt skum og føhne det tørt, da får du bedre hold. Og så deler du opp i små passeer og bruker en varmebeskyttende spray med litt godt hold på hver passe før du krøller. Når du er helt ferdig avslutter du med spray.

Gjør du dette tror jeg at krøllene dine holder bedre..

God klem til deg :goodbye:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har selv permanent, og begynner å se noe snodig ut nå som det vokser ut igjen :fnise: Men det er lett å glatte ut igjen med et silikonbasert produkt og en børste, så er ingen krise. Å ta godt vare på håret etterpå er et must. Hadde investert i proteinkuren fra joico om jeg var deg :)

Skrevet

Takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...