Gjest Fizbo Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Har lett litt etter en lignende tråd, men kunne ikke finne noen. Jeg elsker såkalte youtube-artister. Musikere som er kjent på youtube. Altså ukjent på radio osv, men allikevel så utrolig dyktige, både med cover av kjente låter og med egen musikk. Noen få eksempler på slike artister som jeg digger: Alex Goot med en cover av "We Found Love" - Rihanna: Josie Charlwood med en cover av "Feel Good Inc" Og en av hennes egne låter: Får visst ikke poste flere mediafiler, men nevner navn som Tyler Ward, OrtoPilot, Kate McGill, Walk Off The Earth, Hobbie Stuart - kommer ikke på flere i farten. Har lyst å oppdage noen nye artister nå! Er det noen som kan tipse meg om noen? Endret 2. mai 2012 av Fizbo
Gjest finurlig Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Eneste jeg kom på i farta er Mike Tompkins, men han begynner å bli ganske kjent nå, og er kanskje ikke helt det du leter etter?
Gjest Fizbo Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jo, supert, takk for tips! Flere av de jeg nevnte er også blitt ganske kjent etterhvert. Og det er jo kjempebra å se flinke artister komme seg opp og frem
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg kjenner ikke til så mange youtube-artister eller sanger, men disse to sangene liker jeg godt: Pomplamoose - Bust your knee caps Alex Day - Holding on
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå